• Anonym (L)

Fitta?

Vilket ord gillar ni bäst att använda och vill att andra använder om det kvinnliga könsorganet, dvs INTE när ni ska föreläsa eller prata med era barn eller så utan mellan era vuxna vänner eller sexpartners?

Själv gillar jag nog fitta bäst, men det ska sägas respektfullt och inte som ett skällsord. Exempelvis "vilken fin fitta du har" eller "ska jag slicka din fitta"

Jag är tjej btw.

• Svar på tråden Fitta?
  • Anonym

Komleterar med det uberhemskaste av dem alla oxo.

Frambaken.

• Kamme
    NicKnejm skrev 2010-02-28 01:07:13 följande:
    Pratar inte du under akten? Ingenting alls?....typ...."åh....det där är skönt....mer, hårdare.....åååhh...mer, mer..."  Eller "nu skulle vi vara på en buss, längst bak och jag red dig, rutorna skulle bli immiga.....chauffören sneglar bakåt och har svårt styra bussen...du kommer långt up i mig...mmmm....åh, ta mig hårdare älskling..."

Någonting sån't?
    ehhh... skulle tjejen jag låg med, mitt under sexakten börja säga "åhh, nu skulle vi vara på en buss..." skulle jag säga "Pling! - jag ska nog gå av här"

"åhh, knulla mig" och allt i den stilen går bra, men jag vill inte ligga och lyssna till en novell in combat lixom... 
  • Tuesday

Det är väl inget fel på ordet fitta så länge det handlar om vuxna.

• citronkräm

För tre år sedan skulle jag nog ha tyckt att fitta var ett vulgärt och fult ord - men med tiden har jag ändrat mig, i takt med att jag har "pratat mer" om sex - både hemmavid och med andra. I dag har fitta inte alls samma negativa klang, utan är nog det ord jag använder, (lite beroende på vad min samtalspartner använder för ordval)

Till mina barn använder jag nog ordet snippa dock... och pratar man om "snopp mot snippa" - så blir det fniss-kaskader  (uttrycket hade dock äldsta med sig hem från skolan...annars hade jag nog inte använt "mot" utan "i" Flört)

• Anonym (Kille)

Tar ni illa upp kvinnor om man använder ordet fitta

• Tuesday
    Anonym (Kille) skrev 2011-08-20 06:26:32 följande:

Tar ni illa upp kvinnor om man använder ordet fitta

Nej....
Svar på tråden Fitta?