• Anonym (L)

Fitta?

Vilket ord gillar ni bäst att använda och vill att andra använder om det kvinnliga könsorganet, dvs INTE när ni ska föreläsa eller prata med era barn eller så utan mellan era vuxna vänner eller sexpartners?

Själv gillar jag nog fitta bäst, men det ska sägas respektfullt och inte som ett skällsord. Exempelvis "vilken fin fitta du har" eller "ska jag slicka din fitta"

Jag är tjej btw.

• Svar på tråden Fitta?
  • Anonym

mamma sa alltid "fisken" när vi va små... så det har hållt i sig.... :P eller så brukar jag säga "den där" :S :P
    förnedrande :P haha!!

• Pimey
    Anonym skrev 2011-12-23 18:38:27 följande:
    mamma sa alltid "fisken" när vi va små... så det har hållt i sig.... :P eller så brukar jag säga "den där" :S :P
    förnedrande :P haha!!

haha ja fisken är ju inte vad man vill kalla den för :P har en kompis som fått det smeknamnet pågrund av hennes lukt där nere
  • lille Birger
    Pimey skrev 2011-12-23 18:42:58 följande:
    haha ja fisken är ju inte vad man vill kalla den för :P har en kompis som fått det smeknamnet pågrund av hennes lukt där nere
    Stackars kompis.
  • Isnogood

Husmus, helt klart. Överstemus går också bra, bara det är förstått att det är den som är den bestämmande länken i hushållet...

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    Pimey skrev 2011-12-23 18:31:09 följande:

hahaha INGET av dom :P
  • lille Birger
    Isnogood skrev 2011-12-23 19:09:38 följande:
    Husmus, helt klart. Överstemus går också bra, bara det är förstått att det är den som är den bestämmande länken i hushållet...
    I alla fall bland de som har mus.
  • Isnogood
    lille Birger skrev 2011-12-23 19:14:29 följande:
    I alla fall bland de som har mus.

Tja...som ensamstående och singel så är ju inte det några problem Obestämd

Men...sen är jag ju då förstås inte intresserad över att " bestämma" över andra möss, bara de som vill vara här på musjakt Oskyldig 
  • Isnogood
    prospicientia skrev 2011-12-24 23:33:15 följande:
    Om jag skulle svara på rubriken på den här tråden så måste svaret bli: Ja, tack! Skrattande

• Tom Araya
    Mus, mutta eller sköte kan jag använda lite skämtsamt men ändå med en viss respekt.
    När det kommer till sex använder jag oftast fitta eller talar bara om aktiviteten och utelämnar könsordet.
  • Anonym (Kille)

Fitta, det mest underbara är höra kvinnor prata fitta eller att de säger jag är ju en fitta

• Tom Araya
    Isnogood skrev 2011-12-23 19:18:09 följande:
    Tja...som ensamstående och singel så är ju inte det några problem Obestämd

Men...sen är jag ju då förstås inte intresserad över att " bestämma" över andra möss, bara de som vill vara här på musjakt Oskyldig 
    Typ katten!? Skrattande
  • lille Birger

Kan det vara något possitivt att bli kallad "fitta"?

• Anonym (Kille)
    lille Birger skrev 2011-12-27 12:00:16 följande:
    Kan det vara något possitivt att bli kallad "fitta"?

Idag är fitta ett ord som används i possitiv bemärkelse, fittan i fokus bl a och fitt for fight där pratar kvinnor så mycker fitta de bara kan, de kallar varandra för fitta, det är fitta spelare som spelar fotboll de pratar om sin egen fitta och andra kvinnors fittor, en underbar blogg som gör mig kåt, ett stort tack till alla kvinnor som pratar fitta
  • lille Birger
    Anonym (Kille) skrev 2011-12-28 05:22:32 följande:
    Idag är fitta ett ord som används i possitiv bemärkelse, fittan i fokus bl a och fitt for fight där pratar kvinnor så mycker fitta de bara kan, de kallar varandra för fitta, det är fitta spelare som spelar fotboll de pratar om sin egen fitta och andra kvinnors fittor, en underbar blogg som gör mig kåt, ett stort tack till alla kvinnor som pratar fitta
    Jamen, kan det vara något possitivt att en kille blir kallad det?
  • Pimey
    lille Birger skrev 2011-12-28 10:28:23 följande:
    Jamen, kan det vara något possitivt att en kille blir kallad det?

Nää det är snarare en förnedring, att en kille kallas fitta beror nog oftast på att de är fega eller mesiga..
  • Isnogood
    Tom Araya skrev 2011-12-27 09:53:39 följande:
    Typ katten!? Skrattande

"Muttrar"

njae...NÅN gräns har jag faktiskt, även som desperat

Jag skulle helt sonika nöja mig med en karl        
  • Anonym

Vi säger snippa!

Men i sängen blir det fittan!  Tungan ute

• Anonym (Kille)
    Pimey skrev 2011-12-28 18:44:54 följande:

Nää det är snarare en förnedring, att en kille kallas fitta beror nog oftast på att de är fega eller mesiga..
    Jag håller med dig, varför skall världen vara full av så många elaka människor. Jag tycker om att höra kvinnor prata fitta det gör mig kåt.
     RFSU och fitt for fight har tagit tillbaks ordet fitta i en positiv bemärkelse, det tycker jag är bra. Det är ett vackert ord precis som kvinnas kön är. om någon mår dåligt av något öknamn eller könsord skulle jag aldrig använda det ordet.
Svar på tråden Fitta?