• Anonym (L)

Fitta?

Vilket ord gillar ni bäst att använda och vill att andra använder om det kvinnliga könsorganet, dvs INTE när ni ska föreläsa eller prata med era barn eller så utan mellan era vuxna vänner eller sexpartners?

Själv gillar jag nog fitta bäst, men det ska sägas respektfullt och inte som ett skällsord. Exempelvis "vilken fin fitta du har" eller "ska jag slicka din fitta"

Jag är tjej btw.

• Svar på tråden Fitta?
  • redneck girl
    AnnaPuddel skrev 2010-02-28 01:45:21 följande:
    min ska få heta bullen. för dne är lite bullig
    bulliga musar och breda bakar...är det bara vi som är vakna;)
  • AnnaPuddel
    redneck girl skrev 2010-02-28 01:54:53 följande:
    bulliga musar och breda bakar...är det bara vi som är vakna;)
    jupp..
  • Anonym (Kille)

Fitta, jag har en dröm att få se fittan på en kvinna jag är kär i. Ibland när jag runkar fantiserar jag hur hon ser ut mellan benen.Skrattande

• Anonym

För mig är F-ordet totalt avtändande och jättefult. Skulle ALDRIG säga ordet överhuvud taget. Det är inte vackert i mina öron och ännu värre har det blivit nu när det används som skällsord även flickor emellan. HUR kan man komma på tanken att använda ett ord för en sådan kär och nyttig kroppsdel, som skällsord? Unga flickor har ingen självrespekt, som det verkar.

• Anonym

I min värld är fitta=slida, och inte ett namn för hela paketet. Är det bara jag som tycker så?

• Anonym (Kille)

Fitta låter bäst, speciellt om en kvinna säger ordet fitta.

• Anonym (pussy)

Pussy säger jag, då maken inte är svensk. Blir lite porrfilmsvarning på snacket ibland. På svenska hade det nog blivit fitta, låter bäst i sex sammanhang.

• Lotta Love

"Fitta" är klassiskt, stilrent och min favorit. It says it all. Hög cred åt ordet som är både erotiskt och på något sätt fonetiskt beskrivande. Har aldrig känt mig hemma med varken "mus" eller "mussla" och det där "snippa" låter så kosmetiskt/politiskt korrekt-konstruerat på någon slags förskolenivå att jag häpnar. Fitta rules!

• fruis

Fitta är ett vackert och erotiskt ord tycker jag och det ord jag helst använder tillsammans med mannen.

• Anonym (Kille)

Fitta är oslagbart, vilket vacker ord till något som är vackert att se.

Svar på tråden Fitta?