• Anonym (L)

Fitta?

Vilket ord gillar ni bäst att använda och vill att andra använder om det kvinnliga könsorganet, dvs INTE när ni ska föreläsa eller prata med era barn eller så utan mellan era vuxna vänner eller sexpartners?

Själv gillar jag nog fitta bäst, men det ska sägas respektfullt och inte som ett skällsord. Exempelvis "vilken fin fitta du har" eller "ska jag slicka din fitta"

Jag är tjej btw.

• Svar på tråden Fitta?
  • Anonym (Mr Respect36)
    Tonx skrev 2010-02-27 22:28:34 följande:
    Fitta. Jag tycker det är ett vackert ord och det enda som passar i sexsammanhang.Skulle nån säga "Får jag slicka hönan?" eller "Ta mig i kussimurran", då skulle man ju dö
    hahaha slicka hönan de blir ju å låta skitäckligt,men kissemurran är ganska nice lite smågulligt enligt mig,fast om man ska ha hårdsex är de lika bra att köra med fittan.Man kan ju inte direkt säga (åhhh ska jag slicka din kissemurra) och sen kör man bakifrån som man sku ha eld i arslet,,hahaha nepp de funkar inte då är de fitta som gäller{#lang_emotions_smile}
  • xXx
    Anonym (Mr Respect36) skrev 2010-02-27 22:18:40 följande:
    hahaha såå de blir typ så här då,frun brukar tvätta hönan på kvällen då:)
    Ja eller klipper hönan
  • NicKnejm

På vilket vis är "pussy" ett ord som man tycker är användbart? Skall man säga "oh fuck me!!" Eller "oh, wils du wit mir bumsen?"

Sköte är ett fint ord som även funkar i älskogen.

• AnnaPuddel
    NicKnejm skrev 2010-02-28 00:43:02 följande:
    På vilket vis är "pussy" ett ord som man tycker är användbart? Skall man säga "oh fuck me!!" Eller "oh, wils du wit mir bumsen?" Sköte är ett fint ord som även funkar i älskogen.
    hehe..bumsen..detr ska ja kalla min..
  • redneck girl

till vardags heter hon musen,hönan el pullan.vid sex oftast fittan...men mus funkar också bra.

• AnnaPuddel

vi borde hitta på ett nytt ord till den tycker jag som alla kan trivas med och som folk inte kan använda som nått fult ord.

• AnnaPuddel
    NicKnejm skrev 2010-02-28 00:50:32 följande:
    Mus och sköte används väl aldrig till ngt fult?
    ingen aning, kanske inte i det sammanshanget, nu kom jag och tänka på en snedvriden syn på meningen "det springer möss i väggen"
Svar på tråden Fitta?