• Liddi

Vi som hade BF feb-09 del 5

Måste bara berätta Igår fick vi för oss att testa att lägga Lex i sin säng när han skulle sova middag (han var jäääättetrött) Så vi lade honom,tände nattlampan och lade i någon leksak och gick ut...han försökte självklart protestera en stund och slamrade lite med leksaken och sedan blev det tyst Han sov dock bara 30 minuter men ändå Nyss testade jag igen och han var lite argare idag men bara i 9 minuter sedan sov han Detta har ALDRIG fungerat förrut vi har varit tvungna att gå ut med vagnen i ur och skur. Tror ni att han kommer börja somna utan att vara arg om vi fortsätter såhär?

Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-06-21 14:38:13 följande:
    Håller tummarna för det!
    Tack Han sov 1 timme o 20 minuter  
    Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-06-22 14:43:12 följande:
    Pratar  era mkt? alltså riktiga ord?
    Nä nästan inget alls...han pladdrar bara rappakalja  

Nu sover han tredje dagen i sin säng och idag var han bara arg i 5 minuter det tar sig... 
    Alexander 090210
  • Liddi
    LillaLoppanT skrev 2010-06-22 15:03:11 följande:
    Lukas har börjat säga ganska många ord nu faktiskt...

Mamma
    pappa
    Anka
    mage
    macka
    öra
    öla (öga)
    Nää (näsa)
    m.m

Och idag gömde han min bok under en kudde sträckte ut armarna och sa: Borta! Blev jättefårvånad då varken jag eller sambon lärt honom detta.
    Haha vad gulligt
    Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-06-22 21:34:15 följande:

som milton då. skönt att höra det finns flera för jag kom just på att min lilla bäbis blir ju 1.5år snart och då satte storebror ihop 4ors meningar,han var väldigt tidig.

milton säger mamma

pappa

acka=macka

sen sånna vanliga ord som dä, ej å= hej då, och ibland får han till famma och momma

Oj vad duktig storebror var det är nog väldigt olika det där. Lex säger heeeeej och det gör han heeela tiden till ALLA när man handlar och han sitter i kundvagnen Och nu har han börjat säga nänänänä för det säger jag när han är på väg att göra något han inte får. Titta kör han stenhårt med åxå...
    Alexander 090210
  • Liddi

Någon som vet hur det går för Carizma? ....

Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-06-24 22:36:19 följande:
    ingen bebis på g förut idag allafall
    men äsch
    Alexander 090210
  • Liddi
    Carizma skrev 2010-06-27 12:10:24 följande:
    Hej allihopa... BF +2 dagar idag då *Suck* Fast har känningar så hoppas verkligen det kommer igång nu snart, orkar inte. Känner mig helt orkeslös o att jag inte räcker till, Leo kräver ju sitt oxå. När han vilar nu ska jag passa på o ta mig ett varmt bad o se om mitt ryggont lägger sig ngt...
    Nej vad gör du här? Låter jobbigt det där...håller tummarna för att den lilla ska titta ut snart.
    Alexander 090210
  • Liddi

Grattis Carizma Vad mysigt med bebis

Alexander 090210
  • Liddi

Carizma: Oj ja det var en rejäl tjej du fick Men då vet man ju att hon har haft det bra därinne Skönt att allting gick bra och att du är nöjd med förlossningen. 

Alexander 090210
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5