• Liddi

Vi som hade BF feb-09 del 5

michia skrev 2010-04-27 20:22:20 följande:
    Vi fick plats from 11 augusti, men då har vi fortfarande semester. Jag hade ansökt om 16:e, så jag ringde och ändrade datum. Vill ju inte skola in på min semester!
    Oj kunde ni ändra? Jag hade åxå sökt 16:e. Men vi har semester i juli så det gör ju inget...visste bara inte att man kunde ändra
    Alexander 090210
  • Liddi
    LillaLoppanT skrev 2010-04-27 21:37:19 följande:
    Oj, shit. Kan ni bestämma exakt datum när ni söker dagisplats. Vi ansökte om plats från 1:a maj. och har fått plats 31:e Augusti. Så häromkring är det inte direkt lätt. Vi kommer ha köat 8 månader när han väl börjar.
    Fast det är nog mer för att det oftast inte blir några lediga platser förrän 5 åringarna försvinner i augusti...var lite därför vi sökte just då.
    Alexander 090210
  • Liddi
    MikaelaEriksson skrev 2010-04-27 21:42:30 följande:
    Nu har vi kört med miliams medicin ett par dagar, verkar gå bra, och han tål den, verkligen positivt, hoppas herpesen håller sig borta nu så han slipper dimpa i vikt stup i ett. han är duktig också att ta medicinen nu, han verkar ha lärt sig, första dagarna var en kamp men nu stretar han inte ens emot, så de är skönt, men ska endå prata med läkaren om de kanske går att ta 2 gånger om dagen iställe för 4, eller om de finns någon annan liknande medicin som hjälper på samma vis.
    Vad skönt för honom och er
    Alexander 090210
  • Liddi
    LillaLoppanT skrev 2010-04-29 21:30:17 följande:
    Köpte dom vagnen begagnad och trodde att det var en 09:a? Då måste dom ju haft den väldigt kort tid, och köpt den nästan sprillans ny. Jag tycker det luktar Ljug. Dom har säkert haft den längre tid än så, men vill inte erkänna att dom försökte sig på en fuling.
    Exakt vad jag åxå tänkte
    Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-04-29 22:41:33 följande:
    Hur tror dom att dom ska kunna få den såld för 3500kr för en 05??? Tycker ni borde få 1500kr tillbaka. snäll mamma du har
    Ja det där fattar inte jag heller..eller har de tänkt att luras en gång till för att få ihop pengarna? De får väl för fan sälja vagnen de köpt upp pengarna för och köpa tillbaka den här...
    Alexander 090210
  • Liddi
    MikaelaEriksson skrev 2010-04-30 09:44:58 följande:
    hehe, det jag menade var att äter ungen 4 ggr per dag + 2 mellis (som är det normala) så växer dom inte särskilt fort :P
    Lex brukar aldrig hinna äta mellisar...han vaknar ofta så sent och går och lägger sig tidigt så det finns inget utrymme för det  
    Alexander 090210
  • Liddi

Jag fick en rejäl sovmorgon idag 10.15 vaknade jag och då sov Lex fortfarande...var tvungen att titta om han levde, han vaknade 10.30. Vi var vakna mellan 4 och 5 inatt pga tandsprickningar men han brukar ju kunna vara vaken mer än så ibland så jag vet inte vad som gjorde oss så slut SKÖNT var det iallafall

Alexander 090210
  • Liddi

Här ekar det hooohooo!!!

Alexander 090210
  • Liddi

Ja usch det är ju omöjligt att inte oroa sig när det gäller sånt där Men det låter ju bra att det verkar vara ganska vanligt fenomen att det försvinner iallafall. Jobbigt att behöva oroa sig i 3 månader!! 

Alexander 090210
  • Liddi
    Carizma skrev 2010-05-06 10:13:24 följande:
    Ikväll ska jag & sambon för en gångs skull hitta på ngt själva,ska bli riktigt kul.Ska se Magnus Betnér i konserthuset så min pappa ska passa ungarna.Vill kunna slappna av men vi är inte vana vid o ha barnvakt,löjligt jag vet...det reder ju pappa men ändå, jag som inte är van vid o vara ifrån dom.. Men jag ska bara försöka slappna av o ha en rolig kväll sedan ist, måste ju unna oss detta..
    Vad skönt för er Klart ni ska unna er lite tid för er själva.
    Alexander 090210
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5