• Liddi

Vi som hade BF feb-09 del 5

Är det någon mer som har snö på marken eller är det bara här? Det slutar ju aldrig snöa heller....vilket jäkla bakslag

Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-04-22 21:34:17 följande:
    var bor ni som har snö?
    Vi bor utanför Uppsala iallafall och här ska det fan inte vara snö nu
    Alexander 090210
  • Liddi

Mikaela: Usch stackarn Vilka idioter det finns....någonting måste de ju kunna göra?

Prins: Vad skojigt det kanske är mina grannar du känner
    Alexander 090210
  • Liddi

Mikaela: Vi håller tummar och tår för lillplutten här...stackarn

Prins: Hehe ja jag trodde du visste att jag bodde där eftersom du nämnde det Vi bor i villa i närheten av Björkvallen om du råkar veta var den ligger De enda radhus jag jag kan tänka på är Lindgårdsvägen...är det röda radhus?
    Alexander 090210
  • Liddi

Å vilken mysig mage

Prins: Jag har en arbetskamrat som bor där i radhusen Björkvallen är där ishallen och fotbollsplanerna är, det ligger på andra sidan om E4:an (gamla alltså) 
    Alexander 090210
  • Liddi

carizma: Ja oj vilken skillnad det var Vad skojigt.

Mikaela: Men stackarn,, ja man kan ju verkligen fråga sig hur det är möjligt....
    Alexander 090210
  • Liddi
    MikaelaEriksson skrev 2010-04-26 13:06:26 följande:
    äter era barn mycket själva? jag har bestämt nu att miliam ska få äta allt själv eftersom han är så himla duktig, så varför ska jag lägga mig i när han äter mycket bättre när han äter själv :D nu slipper ja laga mat Jämt och ständigt för nu gillar han burkmaten också, skönt måste ja säga, jag har tröttnat på att laga mat måste jag erkänna.
    Lex klarar inte att äta själv men han vill gärna försöka och gegga runt lite med skeden.
    Jag har sååå dåligt samvete nu Har just insett att om jag går på samma schema när Lex börjar på dagis kommer han få vara på dagis nästan 9 timmar de dagar jag jobbar morgonpassen...det är ju skitlänge för en 1,5 åring. Går jag ner i tid blir det bara färre dagar och inte kortare. Som det ser ut nu är det 1-2 dagar i veckan men det är på tal att de kortare passen ska bli lika långa och då blir det 2-3 dagar. Jag mår så dåligt att vi tom börjat diskutera om jag ska sluta jobba helt men det känns ju idiotiskt när man har fast jobb...  Min mamma kan hämta de dagar hon är ledig men det är runt 1 dag i veckan och då är det ju inte ens säkert att det är en dag jag jobbar ens. Och egentligen är det inte passen som är långa heller utan det är restiden dit och hem som förstör allt  
    Alexander 090210
  • Liddi

carizma: Tack för dina kloka ord, det värmde Vi har "typ" bestämt oss för att iallafall testa och se hur det går men jag kommer nog gå ner lite till i tid och få bort några till långa dagar....det dryga är ju att jag då kommer få jäkligt lite pengar nästa gång jag får barn...men då får det vara så. 

vilken fin barnvagn Och herregud finns det trillingvagnar åxå?...det som verkar krångligt nog med tvillingvagn
    Alexander 090210
  • Liddi
    Carizma skrev 2010-04-27 14:33:54 följande:
    Jag har provat o maila henne nu så får se vad hon säger, svarar hon inte så får vi ta o ringa henne sedan.Blev riktigt besviken nu.Har dessutom upptäckt fel/skador nu som hon inte heller uppgav i anonsen...:(
    Men shit vad fräckt...ja det där ska hon inte få komma undan med.
    Alexander 090210
  • Liddi
    michia skrev 2010-04-27 20:02:02 följande:
    Fy vad trist... Fattar inte hur oärliga en del människor är. Som en vagn vi var och tittade på. Det stog en svart vagn i annonsen.... Hmmm- när vi kom dit var den tydligt blå. Tror dem att man är blind eller???
    Haha ja det var ju ganska meningslöst, skulle ju som sagt krävas en blind för att inte upptäcka redan innan Att ljuga om årsmodell HADE ju kunnat fungera...
    Usch nu har jag fått mail att Lex ska börja på dagis 2 augusti...nu blev det ju så verkligt åxå Var tvungen att gråta en skvätt när jag hade accepterat platsen. Trodde ju att han skulle få börja närmare september åxå, det här blir 2 veckor innan vi hade önskat men det gör väl varken till eller från...
    Alexander 090210
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5