• Liddi

Vi som hade BF feb-09 del 5

jag tycker det går ganska bra med tandborstningen här...jag borstar först och sedan får han borsta själv och det tycker han är kul, speciellt om han får stå framför spegeln Men han biter ju ihop en del när jag borstar så det blir ju inte jättebra gjort men jag tänker att huvudsaken är att det borstas alls just nu.

Alexander 090210
  • Liddi

Lex älskar Rosa pantern Han tittar alltid på det innan han lägger sig och när det är slut stänger han av och säger SOVA och så går han till sängen Musses klubbhus och Händige Manny är åxå favoriter...och Thomas och vännerna.

Jag skulle vilja visa honom Astid Lingren filmer men jag har inga  

Alexander 090210
  • Liddi
    HjärtatAlicia skrev 2011-07-20 10:04:38 följande:
    Min mamma har sparat disney böcker, och vhs filmer från när jag och mina brödrar var små.. och där finns en del från Astrid Lindgren (som jag älskar!).. så vi barnbarnen får låna av mormor/farmor och titta på hemma! Vi köpte en vhs/dvd-spelare på tradera för det =) Men ett tips för att få tag i billiga både vhs och dvd med astrid lindgren är att kolla på just tradera :D
    Å jag är ju så dålig på det där med Tradera det är verkligen inte min grej men ibland när jag vill ha nåt säger jag till min lillebror så få han håva in det åt mig. Men vi har en del butiker som säljer begagnade filmer så jag ska kolla där  

Nainen: Lex gillar åxå att spela men det är jag eller Nicklas som spelar och så sitter Lex med en kontroll som inte är ikopplad blir myyyycket bilspel...  
    Alexander 090210
  • Liddi

Lex har pampers nr 5 på natten, de är lite stora men det är för att han kissar så mycket På dagarna har han libero byxblöja nr 5

Alexander 090210
  • Liddi
    HjärtatAlicia skrev 2011-07-29 20:23:49 följande:
    Om allt går som det ska, så blir Alicia storasyster i April :D
    grattis
    Alexander 090210
  • Liddi

Prins: Det syns att de är syskon

Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-08-21 12:28:17 följande:
    Även fast de har olika pappor?
    ja de är nog lika dig då Har de olika pappor allihop?
    Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-08-21 18:45:56 följande:
    Bor med Pär som är far till Emilio 5år,sen är det kakelsättaren som är far till milton och elektrikern som är far till Filippa
    Haha okej Vet Pär om det?  
    Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-08-23 12:55:55 följande:
    haha,nä han vet ju inget

Nej då det är dom andra som skämtar till det så eftersom vi hade de hantverkarna här i den tiden jag blev gravid med milton och filippa. Och att de inte tycker de är så lika varandra
    Kul att höra att ngn tycker mina barn e lika varandra!
    Haha
    Alexander 090210
  • Liddi

Här är Lex i midsomras...det är nog den enda existerande bilden där han faktiskt stod still tillräckligt länge för att han skulle fastna  
    Alexander 090210
  • Liddi

aiphoz: Nu vet jag inte hur den stolen ser ut men på våran slänger Lex benen över kanterna så de hänger och dinglar på sidorna liksom...sedan har han sina resleksaker framför sig på stolen

Alexander 090210
  • Liddi

Oj vad läskigt med bettet så där nära ögat...hoppas det försvinner snart nu då. 
    Här har man ingen 2,5 årskontroll utan vi får vänta till 3 år. 

Alexander 090210
  • Liddi
    mmmiikaela skrev 2011-09-17 13:22:15 följande:
    vi har inte heller nån 2 ½års kontroll men vi går ju ofta på bvc med wilton o då får miliam också gå dit för dom har ju honom under uppsikt! men vi har ingen speciellt 2 ½års kontroll, bara 3år om ni har :)
    vad bra att han får "hänga på" åxå
    Alexander 090210
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5