• Liddi

Vi som hade BF feb-09 del 5

Catasita: Tror alla förstår hur du menar Det var en fin tanke det där och det stämmer säkert bra...det stämmer ju även på en själv att man inte får utbrott på någon man inte är säker på att den kan ta det
    Just nu verkar inte Lex ta på allvar när man säger NEJ utan han bara skrattar och pekar med fingret som jag brukar göra och sedan testar han igen... Utbrotten kommer när man hindrar honom från att springa iväg genom att hålla fast honom, jag får t.ex bära ut honom sprattlande från dagis för han vill inte gå hem. 

Alexander 090210
  • Liddi

Här ekar det igen Hur går det för alla nya tjockisar? Vem är det som har bf härnäst?  

Alexander 090210
  • Liddi
    mrsSoffi skrev 2010-10-25 22:26:18 följande:
    Skulle tro att det är jag som står på tur...25 dagar kvar..
    Spännande  

Prins: Oj då kommer hon säkert på nyårsafton  
    Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-10-26 18:04:26 följande:
    Nja 6 v för tidigt hoppas jag inte på
    Nej förlåt jag läste 11 januari Nä så tidigt får hon inte komma det är så drygt att behöva stanna på sjukhuset...
    Alexander 090210
  • Liddi
    Nainen85 skrev 2010-11-17 13:23:17 följande:
    Här är det okej. Haft en jobbig graviditet. Tyckte det var lättare att vänta sonen. Nu har jag foglossning och sammandragningar som gör ont.. får kramper i benet varje natt.. Blä! Inte alls kul att vara sängliggande när sonen är hemma Tur att pappa finns iaf...
    Går in i vecka 34 imorgon. Känns som evigheter tills bebis tittar ut ju.. hehe.. (49 dagar kvar till bf)
    Hoppas ibland på att bebis vill titta ut tidigare.. så man slipper vara sängliggandes.. Oskyldig
    oj låter jobbigt det där Men hoppas du och bebisen håller ut ett tag till iallafall....Är inte någon hit att sitta fast på sjukhuset flera veckor med prematurbebis heller  
    Alexander 090210
  • Liddi
    mrsSoffi skrev 2010-11-17 15:43:54 följande:
    Dessvärre inte än... 2 dagar kvar...så när som nu
    Blir det som med Filip så kommer bebben imorgon, men sån tur kan man väl inte ha...
    Spännande
    Alexander 090210
  • Liddi

Haha är det tävling om vem som har längst kvar här?

Alexander 090210
  • Liddi

Jag funderar på Duplo eller nåt till julklapp... Han kommer få bilar och bussar av min mamma. Jag har en gammal leksaksspis i källaren som vi tänkte ta upp till honom (den är rosa men det bryr han sig nog inte om än ) , har redskap till den åxå men borde köpa lite leksaksmat. 

Alexander 090210
  • Liddi

får se om jag lyckas med det här då...

Alexander 090210
  • Liddi

Det gick Bilden är nog 2 månade gammal...de senaste måste förminskas och det klarar jag inte själv  

Vilka fina killar ni har  

Alexander 090210
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5