• Liddi

Vi som hade BF feb-09 del 5

MikaelaEriksson skrev 2010-03-10 14:03:02 följande:
    ja, i vanliga fall behöver ja bara ställa ut han på balkongen så somnar han, men nu blev de världskrig.haha. inne kan han inte somna, finns inte en chans. men nu sover han middag utan protester, han kanske hade ont i munnen tidigare eftersom han har 4 tänder på väg att spricka igenom.
    oj 4 på en gång, ja då är det ju inte konstigt om han är lite kinkig Lex har fortfarande bara sina 6 tänder som han haft i urminnes tider nu...det verkar inte bli fler
    Alexander 090210
  • Liddi
    Catasita81 skrev 2010-03-10 19:21:28 följande:
    Måste bara skriva av mig. Har haft ganska dålig magkatarr i två dygn, tror absolut det har med stressen över att Oscar inte bli frisk i öronen, jag söker nytt jobb, mardrömmar osv. Har haft lite svårt att andas då det trycker på nedre delen av lungorna ikväll, lite hjärtklappning men inte så farligt. Men ringer 1177, och hon bokar en tid på jouren kl 21.45, för hon tycker absolut inte jag ska vänta till imorgon, hon tycker jag måste kolla upp hjärtat. Nu blev jag ju jättorolig och bara gråter. + att Oscar har 38,7 igen och killar sig i öronen. F*N.
    Förstår att du blir orolig, men det är ju jättebra att du får kolla upp det snabbt...och det behöver ju absolut inte vara något farligt men sånt där vill man ju hellre kolla en gång för mycket. Försök ta det lugnt nu fram till dess så du inte stressar upp dig ännu mer.
    Alexander 090210
  • Liddi

Catasita: Vad skönt att det inte var nåt värre. Ja ta det riktigt lugnt nu och låt sambon ta hand om dig

ankan: Stackars liten Vi har åxå problem med hård mage här. Lex vaknade vid 22 igår och var helt otröstlig och fes och hade sig. Han fick komma upp och äta lite katrinplommon och i morse hade det kommit ut. Han har varit hård länge nu....man borde kanske ge katrinplommon regelbundet? Men då kanske det blir för löst istället?....
    Alexander 090210
  • Liddi

Oj här inne ekar det Var är alla? 

Alexander 090210
  • Liddi
    Catasita81 skrev 2010-03-19 08:47:21 följande:
    Oscar visar tydliga tecken på affektanfall, har ni varit med om det??
    Nej vad är det?
    Mikaela: Ja usch vad de ramlar och slår sig nu....här har det tack och lov inte varit så allvarligt än, bara en bula i pannan.
    Vi var på 1årskoll igår. Nu är vi uppe i 9275g och 77cm Men jäklar vad ledsen han blev av sprutan den här gången...jag började snyfta själv
    Alexander 090210
  • Liddi

catasita: Men vad läskigt...vad kan man göra åt det?

Carizma: Äsch belasta oss så mycket du vill med dina krämpor, man mår bra av att få klaga lite
    Alexander 090210
  • Liddi

Carizma: Usch vad jobbigt det låter Vad larvigt att du ska behöva vara på jobbet 2 timmar....då får man ju inget gjort (nu har jag ingen aning om vad du jobbar med men ändå...) Foglossning är sånt där jag bara hört talas om att det ska vara jättejobbigt men ärligt talat har jag ingen aning om vad det innebär eller ens VAR man har ont. 

Hade du samma problem i din första graviditet åxå?
    Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-03-19 21:14:53 följande:
    vad stor han blivit
    Japp Men fortfarande långsmal. Växer ur kläderna på längden men tar man en storlek större kryper han ur dem på bredden  
    Alexander 090210
  • Liddi
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2010-03-20 11:13:44 följande:
    Min Emilio var 81cm och 10370gram på 1års. Fick alltid köpa med knytsnören på till honom för alla byxor ramlade av om de skulle vara lagom på längden.
    Oj jäklar vad lång han var Ja knytbyxor är ju det bästa men jag har inte hittat så mycket sånt, de han har har han ärvt.
    Alexander 090210
  • Liddi
    bocabo skrev 2010-03-20 18:54:32 följande:
    jeans med justerbar midja är oxå bra. sånna som har resår och knappar på insidan
    sånna har jag aldrig sett ska kolla
    Alexander 090210
Svar på tråden Vi som hade BF feb-09 del 5