Inlägg från: lottizm |Visa alla inlägg
  • lottizm

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

hej Lindexproffs!

någon som vet när den randiga tröjan med stjärna på kommer ut? eller redan har sett den i butik? den finns på bild på Shop Online på förstasidan där det står All Kids, men jag ser den inte någon annanstans.

• lottizm
    TinaZ skrev 2011-02-04 18:46:53 följande:
    Vår dotter är ca 104cm och 110 passar utmärkt. Den var lång i ärmarna men när jag spände åt kardborren blev det perfekt.
    (hoppar in i skaljackediskussionen! )

hur lång är den bak då? jag köpte en FIX-skaljacka på rean förra året i stl 104, provade den idag på sonen som är ca 102-103 cm men jag tycker den är alldeles för lång , den går ju till knäna där bak... eller är det bra att det är så? börjar fundera på att spara eller sälja den och köpa en annan skaljacka, vill ju att han ska kunna röra sig bra i den.
  • lottizm

jag har också lite huvudbry ang vårjacka, vill ha en skaljacka då det känns mest praktiskt. min son fyller 1 om några veckor, är knappt 75 cm och väger nog närmare 12 kg så en knubbis blir 86 från Pop alldeles för stort? eller 86 i Kappahls skaljacka? tycker den blå ser rätt ful ut på hemsidan bara, är den verkligen ljusblå?

jag bor utomlands så kan ju inte prova något, här finns inga praktiska kläder alls, så han ska önska sig i födelsedagspresent men det är jättesvårt att få rätt storlek ju!

• lottizm

någon som har köpt eller provat årets FIX-skaljackor? jag har en grön från förra året i stl 104, köptes på rean, provade på sonen förra veckan och ok, det funkar på längden och det går ju att dra åt i ärmarna men jag tyckte den var lite stor och stel? med vanlig tjock tröja under satt den som ett tält nästan. är årets jackor likadana tro, någon som vet?

• lottizm
    maggan75 skrev 2011-02-10 20:36:31 följande:
    Såg den rutiga fix skaljackan idag på lindex  ....blev helt förälskad en sån blir  det nog här
    betyder det att den var fin? funderar på den till min son men vill ju ha lite rabatt först...
  • lottizm
    Tvillingmamma2007 skrev 2011-02-11 09:24:33 följande:
    Ja alltså den kunde ju ha kommit lite tidigare!!! FAst sonen ville ju ha en röd så hade kanske inte spelat nån roll har ju köppt kappahls nu.
    min son har haft en röd i ett år så nu är jag lite trött på röd han vill ha en blå säger han men den rutiga är ju ganska blå iallafall
  • lottizm
    Tessie tessie skrev 2011-02-15 12:41:27 följande:
    Jag har dom byxorna i annan färg. Tycker de är jätte fina. Tuffa och lite pösiga i modellen. De var ganska långa i benen. För stora i st 86 till min son som annars har 86 i byxor.
    tack! då ska jag skicka min mamma att köpa dom så hon kan ta med dom hit till Spanien nästa vecka
  • lottizm

finns det internetkoder på kupongerna? brukar det komma fram på en vecka när man beställer på nätet?!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11