Inlägg från: lottizm |Visa alla inlägg
  • lottizm

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

min son tyckte bäst om Kaxs-jackan med de gula detaljerna, jag håller nog med om att den ser lite roligare ut än fix-jackan.

går Kappahls kuponger att använda på nätet nu mer? 

• lottizm

brukar det komma kupong från Kappahl varje månad? ungefär vilket datum isåfall? behöver köpa skaljackor

• lottizm

Finns det internetkod på kappahlkupongerna? Måste man visa kort för att använda dom?

• lottizm

gjorde precis en stor beställning och fick monsterrabatt! behövde en hel del basgrejer så det var minst sagt trevligt!

till mig:
    8 par strumpor
    2 linnen
    1 topp
    4 par trosor

till barnen:
    överdragsbyxor
    2 par kalsonger
    joggingbyxor
    2 piké tröjor
    velourbyxor

ord pris 1250 kr, med rabatt 632 finfint! jag la in båda koderna som ni skrivit idag och det blev lite extra med båda. helt ok, hoppas beställningen går igenom nu bara!         

• lottizm

Jag la in selc08004 först och sen när jag var klar testade jag med selc08000 också och då drog den lite till :)

• lottizm

är det ingen som köpt Fix-jackan förresten? det blir ju bra pris nu iallafall även fast den ser trist ut...

• lottizm

Thegran: har du bild på jackan? Hur är den i storlek? Min son är ca 110 cm och väger 18 kg ca, han har smala axlar, 110 el 110/116 i vanliga tröjor från lindex. Blir 116 jättestort? Vill inte att den ska sitta som en säck men inte bli precis heller såklart

• lottizm

behövde inte beställa några fix.jackor för det kom kaxs-jackor istället på posten idag i födelsedagspresent till minstingen (storebror fick också en). jättefina färger, en röd och en blå/röd, men det stämmer nog att de är små i storleken, har inte provat än men tror man utan problem kan gå upp en del i storlek.

• lottizm

Jag la en andra beställning igår med båda koderna men vet inte om det går igenom, det står fortf "order under behandling" :S

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11