För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

använder ni skaljackor till era barn när det regnar på sommaren? eller vad har ni? vi bor ju i Spanien och får inte en droppe regn på tre månader ungefär men nu ska vi vara i Sverige i en månad i sommar och det lär ju regna en del, är jag ganska säker på behöver man ta med skaljackor??
och fråga nr 2 använder ni vanliga skor till era barn på sommaren eller bara sandaler? jag har inte plats att ta med flera par skor till barnen men det kanske går att fynda några billiga skor på halva reapriset eller nåt om det skulle behövas
Tack! :) jackdagar mottas tacksamt, jag är glad att vi slipper sitta här och svettas i 35 grader. Måste hitta en skaljacka till lillebror bara, hoppas det finns kvar på rean.
Nån som sett fix skaljackor på rea i butik?
Är det så dåligt väder i Sverige att ni redanlängtar efter vinteroveraller? Jag som längtat så efter att slippa värmen här i Spanien, på sön åker vi till Sverige, men allt för tråkigt väder vill vi ju inte ha ;) fast jag beställer halva reapriset på lindex till på tisdag, på mån hinner jag inte kolla nåt ;)
Precis fyndat lite på lindex i Tidaholm, det var 2 för 1 på all rea så fick med mig bamsetofflor, tre långärmade tröjor, ett par mjukisbyxor och en pyjamas för 199kr! Helt oj. Hann inte kolla nåt till mig bara men det får bli imorrn :)
Jag fyllde i min mejladress på nätet och fick en kupong.
.
Då borde det ju funka för mej med.
Testar nästa gång jag är i stan då.
Idag var det så mycket rea så det blev bara att jag utnyttjade en kupong.