Inlägg från: lottizm |Visa alla inlägg
  • lottizm

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

lady in red skrev 2011-05-17 18:51:58 följande:
    Ja,sommarpriserna gäller både butik och nätetSkrattande

Jag gick till Lindex nu,en halvtimme innan de stängde(chansade) och då hade de satt ner allt som skulle tills imorrnTungan ute.
    Så Fyndade följande till lilleman:

*Den turkos randiga Hoodtröjan för 99 kr(ord 149
    * Beiga rutiga shorts,79 kr(ord 129
    * Gröna djungel tröjan 49 kr(ord 79 Hjärta

Stora tjejens kläder får jag tyvärr byta,men hon fick:

*Lila byxdress,79 kr.
    *Lila tunn sommarklänning,49 kr.

Vill bara säga att byxdressen passar nog bättre till smala barn,för min knubbiga 4 åring kunde inte ha den trots jag gick upp en storlek,kan vara bra att veta för er som tänkt köpa den.
    Sommarklänningen skulle jag säga är en tunika,för trots jag gick upp till stl 122 så var den kort(en bit ovanför knät) och passformen var inte bra alls.

Blir att byta imorrn och hoppas jag hittar några shorts till bra pris istFlört.
    var de beigerutiga shortsen fina? de ser fina ut på bild iallafall! hur är de i storlek? vad kan man ha till? hmm lite för många frågor kanske men jag har inte möjlighet att ta mig till någon affär och det kliiiiar i shoppingfingrarna, haha
  • lottizm

hur blir det om man ska byta nåt man har köpt med denna månadens rabatter?? jag köpte barnkäder för 600 och fick 200 rabatt men måste byta två plagg... måste man byta mot andra barnkläder då tro? det beror säkert på var man byter och vem som har hand om returen antar jag...

• lottizm

jag beställde samma dag som sommarpriserna började (torsdag?) och hämtade igår mycket fint!

• lottizm

brukar det finnas några skaljackor kvar på rean i sommar? jag måste verkligen ha en till sonen.

• lottizm
    sarsparis skrev 2011-05-26 20:20:32 följande:
    Tycker ni att den rosa djungeltröjan är för tjejig? Har köpt den till min 3 åriga son, men mannen tyckte det var en tjejtröja och att jag borde byta den till den andra. Jag däremot håller inte alls med, sonen gillar rosa så varför skulle han inte få ha den då? Vad tycker ni?
    jag köpte den till mina killar (4 och 1 år), jag tycker inte den är för tjejig! den är väl mest grön eller? jag har inte sett den "live" än. jag tyckte det blev så tjatigt med turkost på allt så jag tog den grön/rosa istället.
  • lottizm

jag tyckte också den grön/rosa var finast men min sambo kommer garanterat att gny lite när han får se tröjorna

• lottizm

Ingen som har bild på den turkos/vita hoodjackan som kostade 99 kr? Köpte den till min son men får inte se den förrän i juli, hade varit kul att se hur den ser ut på!

• lottizm
    AochJsMamma skrev 2011-05-31 14:15:50 följande:
    OM jag lyckas muta ovannämnda yrväder i eftermiddag till att vara med på bild så kan jag prova den så du får se (turkos/vita alltså)
    det låter som att det kan bli ett svårt uppdrag men om du lyckas så vore det roligt att se!
  • lottizm
    backi2008 skrev 2011-05-31 16:40:43 följande:
    Lottizm- sonen har den idag. Jätte fin på men konstig i storlek, stora i storlek och stort hopp mellan storlekar pga dubbel storlek som jag hatar. Sonen fick den i 98:104 och den sitter precis, hoppas den inte krymper men storleken större blev som en klänning ingen bild idag då jag jobbar hela kvällen!
    hur lång är din son? jag tog 110/116, den blir säkert jättestor till min son, men då får den väl hamna i garderoben ett tag då...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11