Inlägg från: lottizm |Visa alla inlägg
  • lottizm

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

nu gick det att kombinera rabatter så med 30%+25%+50kr blev det en vinterjacka till sonen för 149 kr

• lottizm
    Peak skrev 2011-08-29 13:20:24 följande:
    vilka är koderna? Nån som kan skriva ut dem om de fortfarande gäller?
    selc11333 tror jag det var för 30%, see1111 för 25%
  • lottizm

Letar efter enkla, enfärgade tröjor i svart och lila till min son, det finns såklart bara på flickavdelningen, med puffärm???

http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=16008271&styleid=16008255&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365;10835306

hur nödvändigt är det då... någon som vet om det är mycket "puff"? eller funkar de till kille? h&m hade också svart och lila på tjejavdelningen, ska gå dit imorgon och titta hur de ser ut...   

• lottizm
    Kristyr skrev 2011-09-14 12:39:38 följande:
    De på HMs flickavdelning är jättefina. Inga puffärmar eller likanade. Min son har dem från i våras.
    va bra, jag ska kolla om jag hittar dom imorrn!
    imsel skrev 2011-09-14 14:22:33 följande:

Annars fann det ribbade: www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=168...

ja den ribbade var fin annars, den såg jag inte förut
  • lottizm

står på lindex fb-sida att rea börjar på shop online imorgon, vad kan finnas med där tro? något kul?

• lottizm
    sweetsandra skrev 2011-10-25 22:23:39 följande:
    Hej!
    Någon som kan dela med sig av Lindexkoden som ger 20% som gäller nu?
    Länken i mailet funkar inte för mig av någon anledning... kommer bara upp en helt vit sida :(  

SELC1141
  • lottizm
    imsel skrev 2011-11-09 13:41:38 följande:
    Usch vad orättvist att det finns så mycket finkläder till flickor men inte till pojkar Rynkar på näsan
    Ska en vit skjorta och en ful slips vara fit liksom?
    Blää, hatar att försöka leta finkläder (till typ jul, nyår och sånt) till sonen. Allt är så himla tråkigt!  

håller med, det finns massor med jättefina klänningar men inget kul till pojkar... hittade en fin skjorta med slipover på babyavdelningen på H&M men min minsting har precis 86 nu så den hade nog blivit på gränsen. har inte kappahl nåt roligare?
  • lottizm
    ami skrev 2011-11-09 19:19:20 följande:
    Pompdelux har en del fint till pojkar

ja, de har jättefina kläder! men tyvärr inte för plånboken :(
  • lottizm

den har jag också sneglat på länge när den legat under kommande, den ser jättefin ut men hade ju velat veta först hur den ser ut på riktigt. brukar vara rätt olika mellan olika butiker när grejer kommer in tycker jag. men om någon ser den i butik får ni gärna rapportera hur den ser ut!
  • lottizm

någon som har sett den här velouroverallen i butik: http://www.lindex.com/eu/kids/girl-1-7-years/6708131/Jump-in/?styleId=19877066

min femåring vill så gärna ha en onepiece, jag köpte en för liten tidigare i höstas, men här i Spanien går det inte att få tag på, förutom Lindex då som skickar hit. vet att det ska komma in en till men den kommer säkert bara några dagar innan julafton.

men vad jag skulle fråga var väl om den ser "tjejig" ut? puffärmar eller liknande?   

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11