För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
kan tänka mig att den blir sladdrig med velour... h&m och kappahl skickar inte tyvärr :( det fanns ju på nelly förut men nu hitter jag inte längre.
http://www.lindex.com/eu/kids/new-arrivals/6710360/Jump-in/?styleId=20936270
den här då, undrar om den kan funka? min femåring är bara 110 cm lång, han kanske försvinner helt i stl 128
någon som vet hur höstens Bamsekläder är i storleken? tycker det brukar vara lite olika mellan kollektionerna, när stora sonen var mindre var de alltid stora, sen blev de helt plötsligt små. vill ha byxor till lillebror, han är nog ca 85 cm lång, funderar på om man ska ta 86 eller 92?
Åh en röd fixjacka ska inhandlas till stora sonen i år! Kan man räkna med att de är lika stora i storleken som tidigare år? Han är 110 cm lång och har 104 i gamla jackan, den är precis nu så jag tänkte bara gå upp till 110 nu
FIX-jackorna finns redan på onlineshoppen! min son är ju tokig i röd så en röd får det nog bli, men nu kommer väl inga kuponger förrän om en månad nästan... de andra färgerna var inte så roliga tycker jag. Kappahls kanske är finare?
Skriv gärna här hur storlekarna är på fixjackorna!
Min son vill ha röd men den såg lite trist ut tycker jag, väntar nog på kappahls och ser hur dom ser ut!
Tråkigt att skaljackorna är fula! Hade en Everest till sonen för två år sen och var riktigt nöjd med den men vet inte hur dom ser ut i år, har dom kommit än?