Inlägg från: lottizm |Visa alla inlägg
  • lottizm

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

star67 skrev 2011-03-26 12:46:43 följande:
    någon vet hur länge gäller 25% rabatt kod??
    29 mars tror jag det stog i mailet, om du menar den på Lindex
  • lottizm

Jag har köpt de shortsen, ska hämta ut paketet om en stund, kan meddela sen. Är de gigantiska får jag nog skicka tillbaka dem.

• lottizm

Sonen somnade i bilen hem så han hann inte prova, men de ser inte alls gigantiska ut, de kan nog bli lagom. Han är 105 cm och jag tog 98/104. Men ska prova imorrn, återkommer ;)

• lottizm

Jag tog 98/104 till min son som är 105 cm ca och dom satt bra, rätt lagom men med lite växtmån. Tog grå och gröna, de är riktigt fina och priset var ju överkomligt ;)

• lottizm

Hur är stjärnjeansen i kvalité? Blir de fula efter tvätt? Klämde på dem idag och de är ju både snygga och mjuka men det är ju kul om de håller sig fina också.

• lottizm

Lady in red: hur är de jeansen i storlek? Såg dem i affären men gissar att de blir tokstora på min 13-månaders som bara är 75 cn

• lottizm

Jag har inte fått nåt sms fast jag är med i kappahl club, synd. Kanske för att jag inte handlat på jättelänge

• lottizm
    iAnnaMaria skrev 2011-04-22 00:54:11 följande:
    fick ett mail från lindex där jag fick dela ut 50 kr att handla för till 5 valfria vänner... Snällt.. Men aldrig sett det innan :)
    jag har också fått ett sånt men har bara två attt skicka till om någon vill ha så inboxa mig, har plats för tre st
  • lottizm
    star67 skrev 2011-04-24 16:03:19 följande:
    tack så mycket CHARLOTTA för present kod Skrattande

igår jag har handlat på den och jag provade att handla igen och det funkade men nu den funkar inteRynkar på näsan
    så lite så
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11