-
29 mars tror jag det stog i mailet, om du menar den på Lindexstar67 skrev 2011-03-26 12:46:43 följande:någon vet hur länge gäller 25% rabatt kod??
-
http://www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1112-kupwSda-SE.pdftrollizz skrev 2011-03-26 22:38:05 följande:Någon som har lindex 50:- rabatt att skriva ut? TACK!
-
Jag har köpt de shortsen, ska hämta ut paketet om en stund, kan meddela sen. Är de gigantiska får jag nog skicka tillbaka dem.
-
Sonen somnade i bilen hem så han hann inte prova, men de ser inte alls gigantiska ut, de kan nog bli lagom. Han är 105 cm och jag tog 98/104. Men ska prova imorrn, återkommer ;)
-
Jag tog 98/104 till min son som är 105 cm ca och dom satt bra, rätt lagom men med lite växtmån. Tog grå och gröna, de är riktigt fina och priset var ju överkomligt ;)
-
Hur är stjärnjeansen i kvalité? Blir de fula efter tvätt? Klämde på dem idag och de är ju både snygga och mjuka men det är ju kul om de håller sig fina också.
-
Lady in red: hur är de jeansen i storlek? Såg dem i affären men gissar att de blir tokstora på min 13-månaders som bara är 75 cn
-
Jag har inte fått nåt sms fast jag är med i kappahl club, synd. Kanske för att jag inte handlat på jättelänge
-
jag har också fått ett sånt men har bara två attt skicka tilliAnnaMaria skrev 2011-04-22 00:54:11 följande:fick ett mail från lindex där jag fick dela ut 50 kr att handla för till 5 valfria vänner... Snällt.. Men aldrig sett det innan :)
om någon vill ha så inboxa mig, har plats för tre st
-
så lite såstar67 skrev 2011-04-24 16:03:19 följande:tack så mycket CHARLOTTA för present kod
igår jag har handlat på den och jag provade att handla igen och det funkade men nu den funkar inte