• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • puh fantast

Har inte heller förstått det här med skaljackor, men nu inser jag att det skulle vara bra till sonen i skolan. Vad rekommenderar ni för skaljacka om man behöver stl. 140 eller 146? Vill inte att den ska kosta en förmögenhet, då sonen har en tendens att få hål på alla kläder väldigt fort
    Finns det nå liknande skalbyxor? Som håller tätt i vatten.

• sarsparis

Nån som vet, går det att byta utan kvitto på Åhlens? Det är kläder från deras egna märke Parvel så det finns ju bara där. Min mamma har återigen lyckats köpa fel storlek trots att jag sa åt henne vilken hon skulle köpa, och tror ni hon har kvitto kvar?! Nej såklart......jag blir tokig......

• Mrs girl

jag tyckte den var helt ok som dagis jacka, köpte en igår. ett tips är att använda rabattkoden som finns längre upp i tråden. blev betydligt billigare.

Nu e våran sötnos här 8/7-09
  • Lycka 1

Ja det är därför jag ska beställa den på nätet för att få rabatten
    Vi ska också ha den som dagisjacka. Hade Fix förra året också och var nöjd med den.
    Dottern har även en skaloverall från pop som hon kommer kunna ha i vår med.

• anette 81
    Lycka 1 skrev 2012-02-03 16:06:04 följande:
    Tycker alla att Fix skaljackan är ful?
    Jag tittade på den idag och tyckte om den så nu ska jag beställa den på nätet
    tycker inte den är ful, men tyckte det kunde varit roliga färger. vilken storlek beställer du åt N?
  • Lycka 1
    anette 81 skrev 2012-02-03 18:47:48 följande:
    tycker inte den är ful, men tyckte det kunde varit roliga färger. vilken storlek beställer du åt N?
    Den mörkrosa tycker jag är fin färg
    116 har hon men jag får se sen om det blir 110 el 116 i byxorna. Dom måste hon nog prova i butik. 
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11