• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • lottizm

Tråkigt att skaljackorna är fula! Hade en Everest till sonen för två år sen och var riktigt nöjd med den men vet inte hur dom ser ut i år, har dom kommit än?

• star67
    lottizm skrev 2012-01-30 18:37:36 följande:
    Tråkigt att skaljackorna är fula! Hade en Everest till sonen för två år sen och var riktigt nöjd med den men vet inte hur dom ser ut i år, har dom kommit än?
    jag tror jag såg några på stadium på rea .
  • sarsparis

Ska kolla Everest också, jag tyckte nog kvaliten på fix jackorna var det som störde mest. inte alls som det brukar. Ska maila kundtjänst faktiskt, de kommer nog inte få lika många jackor sålda denna säsongen och det är väl bra att det får veta varför så det skärper sig.

Visst brukar didriksson komma ut rätt sent med sina vår kläder, typ mars?

• sarsparis

Tycker Didriksson brukar ha  fina skaljackor, har tittat på dom flera gånger åt sonen, men de har gått bort då det bara varit 2000 vattenpelare, nån som vet hur det är nu?

• sarsparis

Nu såg jag Åhlens skaljackor på hemsidan, 5000 vattenpelare, dock i dubbelstorlekar, så det går nog bort här då min tjej lär drunkna i 86/92 och 74/80 lär bli för litet.

• winters
    sarsparis skrev 2012-01-30 19:18:30 följande:

Nu såg jag Åhlens skaljackor på hemsidan, 5000 vattenpelare, dock i dubbelstorlekar, så det går nog bort här då min tjej lär drunkna i 86/92 och 74/80 lär bli för litet.

har du hittat vårens? jag hittar bara höstens jackor när jag kikar...
    Oscar 091001
  • sarsparis
    winters skrev 2012-01-30 19:29:25 följande:
    har du hittat vårens? jag hittar bara höstens jackor när jag kikar...
    Jaha, det kanske är höstens, ingen anining om hur de såg ut i höstas. Fast det lär väl vara dubbelstorlek även nu och då går det bort.
  • star67

jag tycker att lindex kvalitet är inte som förut även på vanliga kläder, köpte ett par strumpbyxor men innan jag tvättade den den gick sönder, även knappar på jeans m.m.
    ange Åhlens skaljackor var på 1/2 rea priset har och ja dem var dubbla storlekar, dem hade röd och svart.

• HonSomVet

Jag köpte en Fix-vinterjacka förra veckan, den var trasig i sömmen på ena sidan. Men som tur var så var det inga problem att byta den, det var en självklarhet att jag skulle få göra det.

Köpte en jättesöt tunika med tryck här om dagen, men ränderna på tröjan lyste genom trycket på vissa ställen, det tycker jag är riktigt kasst.

• sarsparis

Trasig kläder, spruckna tryck mm ska man ju absolut gå tillbaka med, de ska inte gå sönder efter några användningar, iallfall min Lindex är väldigt tillmötesgående när det kommer till reklammationer. Behöver inte ens kvitto.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11