• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Stina0

Koderna på nätet brukar bara funka en gång. Kuponger i butik brukar funka flera gånger.

• lottizm

Jag la en andra beställning igår med båda koderna men vet inte om det går igenom, det står fortf "order under behandling" :S

• sarsparis

Har man en kuppong kan man ju sen använda den i butik även om man använt den på nätet:)

Fortfaraden ingen som vet om Lindex kommer få in WS?   

• Lycka77

Min order gick igenom med båda kupongerna, och finns nu för upphämtning, så det fungerade!

Dum spiro, spero -- Så länge jag andas, hoppas jag
  • Tessie2022
    Hemlighet skrev 2012-02-23 14:53:19 följande:
    Jag skall beställa en  jacka från lindex, fix vind- och vatten täta jacka.
    Men hur är dom i stl?
    Någon som vet?
    Dottern är ca 92-94 lång och smal. Hon har stl 98 på tröjor och byxor från lindex.

Sen en fråga till er som har beställt och varit tvungna att retunera saker via post, var det smidigt eller bara krångligt??
    Jag hade nog köpt en 98 om jag vore dig.. Jag har köpt 116 till min tjej som är ca 107 cm lång och så har jag köpt 122 till sonen som är ca 114-115 cm lång. Båda är dock åt det knubbiga hållet (speciellt tösen :-P) och har kanske något längre överkropp än ben.. Dessa sitter jätte bra med växtmån på dem (de har samma storlekar i sina pop jackor och de sitter ungefär lika (om du har erfarenhet av det märket ). 
  • jannah
    lottizm skrev 2012-02-24 09:13:33 följande:
    Jag la en andra beställning igår med båda koderna men vet inte om det går igenom, det står fortf "order under behandling" :S
    Men om du har betalat och det är klart, då har den gått igenom! Glad Dom kan inte ändra på den i efterhand, det har inte jag varit med om nån gång iallafall... Glad
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • jannah
    Allrona skrev 2012-02-24 07:50:47 följande:
    Funkar 30% på hela köpet bara en gång? Försöker göra en till order men då funkar bara ta 3 bet för 2 koden.

Jag skickade iväg en beställning med båda koderna för några dagar sen. Idag provade jag igen, och båda koderna funkade en gång till... Glad
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • Tessou

Gjorde också en beställning idag... men visste bara om ena rabattkoden. Men det blev billigt iallafall! Tyvärr fanns inte 2  par byxor i rätt storlek, så det fick jag strunta i... Kan man använda rabatten i butik??? Får hoppas byxorna finns där, han behöver verkligen massa nya......

ELIAS 090326
  • Boosse
    substitutet skrev 2012-02-24 04:47:51 följande:
    Fix överdragsbyxor är de bästa vi någonsin haft! Helt vattentäta och jättesmidiga att röra sig i! Love them :)
    Vad roligt att höra!
    Jag valde de som var lätt fodrade, kanske alla fixbyxor är.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11