• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • CrazyLady

Åh här vill jag vara med =)
    90% av dottern kläder köper jag på Lindex =)

Älskar Lindex, dem har så fina kläder =)

• Tina83
    lilla fru snigel skrev 2012-02-29 14:29:16 följande:

Du har ju SELC 07001 (20% på en vara), SELC 07009 (25 % på två varor samt SELC 07003 (30% rabatt på tre eller flera varor) också. Jag använder alla fem koderna nu

använder du alla fem samtidigt? Det kan ju bara inte gå. haha Men man vet ju aldrig med Lindex
  • AochJsMamma

Har Lindex koderna gått ut eller? La in imorse o då funkade det, men hann aldrig göra klart beställningen då jag hade bråttom, o nu funkar det inte

★Stolt mamma till Alexander 2008 & Julian 2011★
  • Sirling
    AochJsMamma skrev 2012-02-29 16:00:31 följande:
    Har Lindex koderna gått ut eller? La in imorse o då funkade det, men hann aldrig göra klart beställningen då jag hade bråttom, o nu funkar det inte

Jepp, tror tyvärr det, attans att man inte avslutade sin order tidigare....
  • AochJsMamma
    Sirling skrev 2012-02-29 16:18:14 följande:

Jepp, tror tyvärr det, attans att man inte avslutade sin order tidigare....

surt..
    ★Stolt mamma till Alexander 2008 & Julian 2011★
  • sarsparis

Koderna går ut 4 mars!!!!

Nån som vet om Lindex skaloverall är helt vattentät, hur många vattenpelare har den? Klara den väta lika bra som PoPs?    

• skrotis78
    Tina83 skrev 2012-02-29 15:19:24 följande:
    använder du alla fem samtidigt? Det kan ju bara inte gå. haha Men man vet ju aldrig med Lindex

Jo då det funkar. Gjorde det förra veckan och har precis fått mitt stora paket. Nästan gratis
  • maadicken

Tack snälla Då ska jag fixa ihop en beställning i natt när jag jobbar. Verkar som det kan bli hur billigt som helst!

♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Gurkan

Sarsparis, menar du regnoverallen i rött eller blått som finns upp t stl 98? Ingen aning om vad det är för vattenpelare men vår har hållt för slask och blask.bvisst har det läckt in vid armar och ben men när det badas i pölar ser jag inte det som något underligt jag älskar den !

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11