• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • substitutet

De som kostade 299 och är tunt fodrade är de vi har :) Har det varit för kallt att bara ha dem har vi haft ett par fleecebyxor under bara :)

• Tina83

softshelljackan i större storlekar ( pojke), är de vårjackor? Fodrade med fleece..

• Gurkan

Jag gjorde en beställning med tag 3 eller fler och få 30% innan koden 3för2 kom upp här på sidan. Inte för det gjorde så mycket, tyckte jag fick fin rabatt ändå!
    Men så efter beställningen var gjord gick regnoverallen sönder här hemma och då tänkte jag på 3för2 rabatten och gjorde en ny beställning. Men bara för att jag kunde så provade jag lägga in 30% rabatten igen och det gick igenom! Så nu gjorde jag en större beställning till och priset sjönk till drygt halva priset! 

• Merde

Har gjort två beställningar med båda koderna och det verkar ha fungerat. Inte nu för att jag hämtat upp något ännu (står order under behandling) men antar att de gått igenom. Det verkar för övrigt som att koderna gäller med varor från outleten också.

• jannah
    molnen skrev 2012-02-25 20:22:01 följande:
    vad är koden på 30%?

SELC08004
    ¤ Othilia 080524 ¤ Astrid 110121 ¤
  • maadicken
    jannah skrev 2012-02-26 22:21:07 följande:
    SELC08004
    Hur länge gäller den?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel - 070222 ♥¸.?°´¯) ♥
  • skrotis78

Använde flera rabatter när jag beställde och det gick igenom. Är lite orolig att personalen i Lindexbutiken ska säga ngt när jag hämtar ut paketet, men de ser inte vad jag beställt eller hur?
    Blir orolig att de från ShopOnline satt någon lapp eller liknande på paketet att jag använt för många rabatter. Kan de göra så? Någon som varit med om det? 

• molnen
    jannah skrev 2012-02-26 22:21:07 följande:
    SELC0800
    hur mycket skulle man handla ,har loggat in men får ej denna kod att funka.
  • molnen
    molnen skrev 2012-02-27 09:06:14 följande:
    hur mycket skulle man handla ,har loggat in men får ej denna kod att funka.
    nU FUNKAR DET
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11