• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Coca cola light

Min kompis la en beställning igår med båda koderna och idag fick hon besked att hennes beställning makulerats pga att hon använt två koder. Min beställning gick dock igenom men jag beställde tidigare.

• puh fantast

Har precis provat att göra en beställning och det var bara SELC08004 som fungerade. När jag skrev in de andra så stod det kampanjkoden är inte giltig.
    Så de kanske har upptäckt att det är många som kombinerat olika koder och "spärrat".
    Synd tycker jag, inte för att barnen behöver nå kläder, men lite nytt till en billig peng är ju aldrig fel.
    Men det blev ingen beställning för mig

• zingoalla

aj då, kan dom markulera beställningen? Jag fick igenom beställningen men kunde ej betala med lindexkortet utan fick ta mitt vanliga betalkort.
    använde 2 koder med 30 % rabatt på vid köp av fler än 3 plagg
    Verkligen synd om dom spärrat detta, då jag nyss( i morse) såg hä i tråden att man kunde göra så.

• mère de R

Fick mejl om att min beställning har makulerats Surt att det verkar funka för vissa men inte andra. Får lägga en ny beställning med bara 30% rabatten och bara ta det allra nödvändigaste.

• Joggy

Det troliga är väl att Lindex uppmärksammat det på något sätt, kanske någon antälld som läst den här tråden. De som lade sina ordrar först fick ju igenom de. Men synd.

• maggan75

Har oxå lagt en beställning ...  tycker det är dåligt av dem att makulera ordrarna sådär och inte stå för sina misstag när pop tex skickade ut fel bonus så fick man  behålla och använda den som blivit fel så de drog ju inte av ngt på den andra som kom ...

• Moonis

Då hade man tur då som beställde tidigare. Trist för som inte fått igenom beställningen Obestämd

• Yosa

Finns det någon rabatt-lapp att skriva ut och ta med till butik just nu?

• sarsparis

Nej vad trist att de makulerar beställningar så borde de inte få göra rycker ni ska maila kundtjanst och klaga de får ju stå för sina misstag.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11