• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Elvipa

Försöker få inträde i facebooks grupp för köp och sälj, men det verkar inte funka.Vet någon om de har t.ex stopp för nya medlemmar?

• molnen
    lottizm skrev 2012-02-27 15:46:15 följande:
    www.lindex.com/se/barn/flick-86-122-cl/3-favo...

någon som vet varför den här ligger under flick? är det puffärmar eller hjärtan och fjärilar eller nåt nånstans? hade velat ha den till min son men utan onödiga detaljer.  
    Har det och modellen är helt könsneutral =) Barnen har den och jag har en själv ,i 170
  • lottizm
    molnen skrev 2012-02-27 15:50:20 följande:
    Har det och modellen är helt könsneutral =) Barnen har den och jag har en själv ,i 170
    tack, det låter bra :)
  • lottizm
    molnen skrev 2012-02-27 16:51:12 följande:
    Även den mörklila skulle vara jättefin på en pojke =)

ja jag har en hel del lila till båda mina killar, och mig själv också
  • sarsparis
    skrotis78 skrev 2012-02-27 08:36:55 följande:
    Använde flera rabatter när jag beställde och det gick igenom. Är lite orolig att personalen i Lindexbutiken ska säga ngt när jag hämtar ut paketet, men de ser inte vad jag beställt eller hur?
    Blir orolig att de från ShopOnline satt någon lapp eller liknande på paketet att jag använt för många rabatter. Kan de göra så? Någon som varit med om det? 

Du har  betalt, priset kan ingen diskutera med dig, personalen i en butik ser inte ordersedel och hur mycket rabatt du fått och har ingen rätt att lägga sig i det. Att man kan dra flera rabetter är ju inte vårat "problem" utan lindex om de nu tycker det är fel. men det tycker dom nog inte för då skulle dom ändrat på det.
    Elvipa skrev 2012-02-27 14:06:07 följande:
    Försöker få inträde i facebooks grupp för köp och sälj, men det verkar inte funka.Vet någon om de har t.ex stopp för nya medlemmar?
    Du måste ha någon i gruppen som går i god för dig, du får be den personen skicka ett pm till en admnistratör så blir man insläppt. Så  är det nu i många grupper.

• Elvipa
    sarsparis skrev 2012-02-27 21:18:28 följande:

Du har  betalt, priset kan ingen diskutera med dig, personalen i en butik ser inte ordersedel och hur mycket rabatt du fått och har ingen rätt att lägga sig i det. Att man kan dra flera rabetter är ju inte vårat "problem" utan lindex om de nu tycker det är fel. men det tycker dom nog inte för då skulle dom ändrat på det.

Du måste ha någon i gruppen som går i god för dig, du får be den personen skicka ett pm till en admnistratör så blir man insläppt. Så  är det nu i många grupper.

Tack!
  • mère de R

Handlade i butik igår och fick bara 30% rabatten. Jag tyckte att jag ändå fick en jätte bra rabatt. Testade ikväll på onlineshoppen och en beställning på över 2000 kr slutade på 975 kr (10 plagg varav ett är den fina vårjackan) Ska lämna tillbaka jackan och tröjan jag köpte igår. Synd att jag hann ta på mig jeansen. Mycket nöjd, kommer att sova gott inatt

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11