• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Joggy

Hej! Jag testade med alla koder i kväll, men fick ingen att fungera. Har beställt flera gånger från Lindex, men aldrig skaffat något kundkort. Måste man vara medlem i Lindex Club för att koden ska fungera? Tänkte bli medlem, men vill inte ha medlemskort med kredit, men det andra alternativet kundkort kontant verkade inte gå att beställa.

• älskarlivet81
    Joggy skrev 2012-02-29 21:20:57 följande:
    Hej! Jag testade med alla koder i kväll, men fick ingen att fungera. Har beställt flera gånger från Lindex, men aldrig skaffat något kundkort. Måste man vara medlem i Lindex Club för att koden ska fungera? Tänkte bli medlem, men vill inte ha medlemskort med kredit, men det andra alternativet kundkort kontant verkade inte gå att beställa.
    Du kan ju ha kreditgräns som ligger på 1000 kr. Är ju ingen som tvingar dig att använda krediten. Jag har 1000 kr kredit, men sätter in pengar på kortet och använder de när jag handlar.
  • puh fantast

Vad har ni för tips på bra skalbyxa / funktionsbyxa i stl. 140 el.146?
    Tänkte att jag skulle köpa ett par bra vattentäta byxor som sonen kan ha i skolan både som överdragsbyxa och regnbyxa. Så han slipper fundera vilka byxor han ska ha när.
    Vill att de ska funka bra i vatten, då han tycker om vatten.

• skrotis78
    Joggy skrev 2012-02-29 21:20:57 följande:

Ja självklart måste du vara medlem för att kunna nyttja rabattkoderna.
  • zingoalla

hoppade bara in här nu. Vad menar ni kan man använda alla rabatter samtidigt??Är det när man handlar på nätet då??

Hittar inte mina kuponger, är sjukt dålig på att använda dom men nu blev jag väldigt nyfiken. Snälla hjälp mig förklara hur ni menar Vill oxå handla billigt o älskar lindex kläder

• zingoalla

Ok nu har jag laggt en beställning men kan inte betala !???
    Man måste väl kunna betala med sitt lindexkort?
    Det händer inget när jag trycker bekräfta o betala, har gjort det 2 gånger nu men får ingen bekräftelse på att det är betalt? Måste man betala via annat kort?

• zingoalla

tänk om det blev dubbelt läste att man ska få en orderbekräftelse som kan ta upp till 24 timmar? tycker det borde stå något på beställningsidan att det gått fram eller?

• skrotis78
    zingoalla skrev 2012-03-01 05:01:23 följande:
    hoppade bara in här nu. Vad menar ni kan man använda alla rabatter samtidigt??Är det när man handlar på nätet då??Hittar inte mina kuponger, är sjukt dålig på att använda dom men nu blev jag väldigt nyfiken. Snälla hjälp mig förklara hur ni menar Vill oxå handla billigt o älskar lindex kläder

Ja man kan kombinera dem på nätet. Jag brukar betala med Visakortet då får man en bekräftelse direkt på mailen.
  • zingoalla
    skrotis78 skrev 2012-03-01 07:49:46 följande:
    Ja man kan kombinera dem på nätet. Jag brukar betala med Visakortet då får man en bekräftelse direkt på mailen.
    kunde bara kombinera 2 kupongkoder

Jag får väl ringa kundtjänst o fråga vad som hänt när dom öppnar,vill ju betala med lindexkortet just nu
  • zingoalla

ringde kundtjänst ingen order inne, när jag försökte med dom i luren kom system fel upp.
     skulle logga ut o in igen men kommer inte ens in på lindex startsida där man ska logga in nu.

Undrar om det är för att jag försökt med alla koder? Hoppsan isf

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11