• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Hallontårta

Nu har jag mailat kundtjänst och frågat om fix vattenpelare. Jag var inne i butiken och hon sa 10 000, för det brukar det vara, sa hon. Men då sa jag att det var 6000 förra året både på byxa och jacka, så då blev hon osäker! Likaså tyckte hon det var konstigt att det inte stod ngt på etiketterna. Vi får väl se vad kundtjänst säger :)

• Wilmis07
    Hallontårta skrev 2012-03-12 14:24:35 följande:
    Nu har jag mailat kundtjänst och frågat om fix vattenpelare. Jag var inne i butiken och hon sa 10 000, för det brukar det vara, sa hon. Men då sa jag att det var 6000 förra året både på byxa och jacka, så då blev hon osäker! Likaså tyckte hon det var konstigt att det inte stod ngt på etiketterna. Vi får väl se vad kundtjänst säger :)
    2000 säger dom där,man kan ju undra varför man sänker vattenpelaren.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Hallontårta
    Wilmis07 skrev 2012-03-12 15:00:33 följande:
    2000 säger dom där,man kan ju undra varför man sänker vattenpelaren.
    Ja precis, fick också det svaret nu. Dessutom inte skriva ut det, fy så dåligt!
  • li123
    Hallontårta skrev 2012-03-12 15:07:16 följande:
    Ja precis, fick också det svaret nu. Dessutom inte skriva ut det, fy så dåligt!
    VAd besviken man blir. Jag som köpt såna. SKulle ni lämna tillbaka dem då?
  • Hallontårta
    li123 skrev 2012-03-12 15:13:49 följande:
    VAd besviken man blir. Jag som köpt såna. SKulle ni lämna tillbaka dem då?
    Jag vill göra det,  jag har dock inte den orderbekräftelse kvar som kom med paketet men man borde kunna skriva ut mailet där det står att ordern är betald osv. Nu var det inte mkt pengar jag handlade för, för jag använde alla bra rabatter som var senast. Men å andra sidan vill jag att han ska ha bra kläder. Då kan jag lika gärna handla dem någon annanstans. Jag som trodde FIX var säkra kort, fy så besviken jag blev! 2000 är det minsta för att man ska kunna kalla dem vattentäta men sedan kan kvalitén vara sämre, sa expediten i affären.
  • Wilmis07
    Hallontårta skrev 2012-03-12 15:24:45 följande:
    Jag vill göra det,  jag har dock inte den orderbekräftelse kvar som kom med paketet men man borde kunna skriva ut mailet där det står att ordern är betald osv. Nu var det inte mkt pengar jag handlade för, för jag använde alla bra rabatter som var senast. Men å andra sidan vill jag att han ska ha bra kläder. Då kan jag lika gärna handla dem någon annanstans. Jag som trodde FIX var säkra kort, fy så besviken jag blev! 2000 är det minsta för att man ska kunna kalla dem vattentäta men sedan kan kvalitén vara sämre, sa expediten i affären.
    Ja fruktansvärt dåligt gjort av dom
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Elvipa

Om FIX har bara 2000 vp då är KAX med sina 10000 är bättre om man ska nu lita på Kappahl. Konstigt att Lindex valde att sänka vp, blir att kunder väljer andra märken.

• Hallontårta
    Elvipa skrev 2012-03-12 16:24:19 följande:
    Om FIX har bara 2000 vp då är KAX med sina 10000 är bättre om man ska nu lita på Kappahl. Konstigt att Lindex valde att sänka vp, blir att kunder väljer andra märken.
    Ja precis. Sedan kan jag tycka att de smygsänkt dem eftersom de inte märkt upp plaggen med vp i år.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11