• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Joggy

Årets skalbyxor från Kapphl är ju inte gjorda av samma material som tidigare, utan ska vara bättre. Vet inte om några barn hunnit använda de än då flesta fortfarande har vinter. Men kanske någon som har haft årets vinteroverall som kan säga något om t.ex. vattentätheten. Skalkläderna är ju tillverkade av samma material.

• Wilmis07
    Joggy skrev 2012-03-07 13:35:05 följande:
    Årets skalbyxor från Kapphl är ju inte gjorda av samma material som tidigare, utan ska vara bättre. Vet inte om några barn hunnit använda de än då flesta fortfarande har vinter. Men kanske någon som har haft årets vinteroverall som kan säga något om t.ex. vattentätheten. Skalkläderna är ju tillverkade av samma material.
    Dottern har haft kaxs vinteroverall och vi har varit supernöjda!
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • pp08

Har också bra erfarenhet av Kappahls KAX overallen denna vinter.
    Även lindex FIX skalbyxor har varit bra! Finns dock även annan variant på Lindex ( lindex kids eller outwear?) vet dick inte hur den är

Kax o fix har 10 000 i vattenpelare.

• jajja81

Får man göra en efterlysning här inne?

Gör det, och chansar på det bästa.   

Jag är på jakt efter Kappahls marinblåa/röda jumpsuit med vita stjärnor i stl 122/1228.

Är slut överallt där jag letat. :(

Nån som kansek har lust att kolla i sin Kappahlbutik och kanske köpa den åt mig? Betalar givetvis fraktkostnaden!

Isac 21/9-05 & Filip 31/8-10
  • winters
    jajja81 skrev 2012-03-08 10:00:24 följande:
    Får man göra en efterlysning här inne?

Gör det, och chansar på det bästa.   

Jag är på jakt efter Kappahls marinblåa/röda jumpsuit med vita stjärnor i stl 122/1228.

Är slut överallt där jag letat. :(

Nån som kansek har lust att kolla i sin Kappahlbutik och kanske köpa den åt mig? Betalar givetvis fraktkostnaden!

På deras shop online har de den funktionen, så kan du kika vart den finns! :)
    Oscar 091001
  • Joggy

Jag har köpt årets skalbyxor från Kappahl som vi diskuterade ovan (de för 299 kr). De är ju inte provade i "regn och rusk" än, men ser bra ut i alla fall. Snyggt med dragkedja i sidan. Dock tycker jag de är lite smala i midjan så vi fick gå upp en storlek (har en dotter som är lite rund om magen).

• Boosse

Vi köpte ett kax-set igår, grön jacka och rosa byxor. Så fint :) MEN när vi kom hem såg vi att byxorna endast hade 5000 i vattenpelare. Trodde de skulle vara samma som jackan på 10000. Vi köpte byxorna för 299kr. Någon som har erfarenhet av vattenpelare. Funkar dessa byxor i väta?

• Joggy

Jag kollade i de svarta kaxs-byxorna som jag köpte häromdagen och de har 10000 i vattenpelare. Konstigt att de rosa har lägre.  

• passau

Dom hade skalbyxor på stadium för 149:- såg jag! Vet ej vattenpelare dock...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11