• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Hallontårta
    Joggy skrev 2012-03-13 12:10:23 följande:
    Är det så att FIX ändrat materialet på skalkläderna eller har de bara sänkt vattenpelaren? Deras overaller fick ju väldigt dåligt betyg på vattentäthet i höstens test trots att de sa att de hade 10000 i vp. Så de kanske bara har sänkt fast materialet är detsamma. I så fall bör de ju funka lika bra som tidigare om man använt deras skalkläder.
    Jag tycker inte jackorna har samma kvalitét som tidigare. Det första som slog mig då jag fick hem jackan var att jag tyckte det kändes plastig...och så känns inte tidigare års jackor.
  • Therese1981

Någon som har någon rabbatkod på lindex?

• Vix
    Therese1981 skrev 2012-03-13 18:57:50 följande:
    Någon som har någon rabbatkod på lindex?

SEB11002 Handla barnkläder för 150kr få 50kr rabatt, handla för 300kr få 100kr rabatt osv. Gäller t.o.m. 27/3 :)
    (¯`°?.¸ ♡Mamma till världens underbaraste barn, Hampus¸ Filip & Irma ♡ ¸.?°´¯)
  • Therese1981

vaddå är fix jackan inte 10 000 pelare längre det var den ju förra året

• sarsparis

Nej fixjackan är bara .2000 vp, tycker också att materialet känns plastigt och konstigt i jämförelse med de gi haft tidigare år. Jag tycker absolut inte att.2000 räcker, sonen har på sig jackan även i ösregn. Har själv en didriksson med 5000 och i ösregn blir jag fuktig på axlar och rygg. Är det nån som frågat varför de ändrat och inte skrivit ut vp på jackan?

• Hallontårta
    Therese1981 skrev 2012-03-13 23:13:59 följande:
    vaddå är fix jackan inte 10 000 pelare längre det var den ju förra året
    Förra årets jacka var på 6000 vp.  De verkar smygsänka varje år.

Personalen jag pratade med i Lindexbutiken var tvärsäker på att jackorna hade 10 000 vp. Därav fel info till kunderna tror jag, för inte heller personalen har blivit informerade om sänkningen.

Sarisparis: Då inbillar jag mig inte som tycker samma som du! Att jackan känns mer plastig än tidigare. Jag mailade kundtjänst och frågade hur många vp jackan har, fick svar och sedan frågade jag varför de sänkt vp men det har jag inte fått ngt svar på ännu...om de nu kommer svara.
  • Wilmis07
    Hallontårta skrev 2012-03-14 12:28:02 följande:
    Förra årets jacka var på 6000 vp.  De verkar smygsänka varje år.

Personalen jag pratade med i Lindexbutiken var tvärsäker på att jackorna hade 10 000 vp. Därav fel info till kunderna tror jag, för inte heller personalen har blivit informerade om sänkningen.

Sarisparis: Då inbillar jag mig inte som tycker samma som du! Att jackan känns mer plastig än tidigare. Jag mailade kundtjänst och frågade hur många vp jackan har, fick svar och sedan frågade jag varför de sänkt vp men det har jag inte fått ngt svar på ännu...om de nu kommer svara.
    Jag har också frågat det men inget svar varken till mailen eller på Fb sidan.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • li123
    Wilmis07 skrev 2012-03-14 13:21:49 följande:
    Jag har också frågat det men inget svar varken till mailen eller på Fb sidan.
    Jag har också mailat och frågat, men inget svar....
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11