• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • ängeln83
    Ruso skrev 2010-08-14 23:56:22 följande:
    Är du clubmedlem? Annars kan det vara orsaken, då koden enbart gäller för clubmedlemmer...
    Ja jag är club medlem, fick ju hem kupongen i veckan.
    Visserligen så flummade jag till det lite när jag skulle beställa, kom till då jag skulle betala via internet banken men kom då på att jag lagt fel storlek i varukorgen, avbröt och gjorde om allt igen men då funkade inte koden.
    Kan det vara så att koden räknas som förbrukad då? Fast det blev ju aldrig nån order.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • klara07
    Ruso skrev 2010-08-15 00:26:11 följande:
    Fast någon tokigt måste det vara, för 200 mm är ju 20 cm...
    Är det inte så med mätstickorna att det står ungefärliga storlekar på ena sidan och cm på andra, så den kanske egentligen visade på storl 20 och inte 20 cm.
  • Tvillingmamma2007
    ängeln83 skrev 2010-08-15 09:05:26 följande:
    Ja jag är club medlem, fick ju hem kupongen i veckan.
    Visserligen så flummade jag till det lite när jag skulle beställa, kom till då jag skulle betala via internet banken men kom då på att jag lagt fel storlek i varukorgen, avbröt och gjorde om allt igen men då funkade inte koden.
    Kan det vara så att koden räknas som förbrukad då? Fast det blev ju aldrig nån order.
    Well då räknas den nog som förbrukad, det gäller att inte flumma när man beställer kläder det är seroius business Skämt åsido, vet några fler som klantat till sig tror de kontaktade kundtjänst som fick det fixat...eller så får du shoppa o butik det kan man ju göra flera gånger!
  • ängeln83
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-15 09:45:51 följande:
    Well då räknas den nog som förbrukad, det gäller att inte flumma när man beställer kläder det är seroius business Skämt åsido, vet några fler som klantat till sig tror de kontaktade kundtjänst som fick det fixat...eller så får du shoppa o butik det kan man ju göra flera gånger!

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-15 09:45:51 följande:

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Ha ha...ja ni ser ju hur bra det går för mej

Ska kontakta kundtjänst och se om dom kan fixa till det

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • myHappiness

HEJ, provar igen då mitt inlägg försvann i mängden..!
    Vågar man hoppa in här med en fråga?

Är det någon som jämfört fix overallen med den från KappAhl?

Tycker att den från KappAhl är mycket snyggare, men den har bara 5000 i vattenpelare.
    Är det någon som fått bekräftat från Lindex att det verkligen är 10000 på deras overall?

Tack på förhand!

• Enensammamma

Hur mycket större än foten bör
    skon vara då den tas i bruk?

Sandaler med stängd tå ca 1,5 cm. Sandaler med öppen tå ca 1 cm. Kängor 1,5-2 cm Gummistövlar 1,5-2 cm (fyll upp med filtsula i början) Promenadskor ca 1-1,5 cm Vinterstövlar 1,5-2cm Sportskor ca 1-1,5 cm Finskor ca 1-1,5 cm Tofflor ca 1-1,5 cm Mockasiner ca 1-1,5 cm Första-gåsko ca 1,5 cm
  • AochJsMamma
    myHappiness skrev 2010-08-15 09:58:13 följande:

Tycker att den från KappAhl är mycket snyggare, men den har bara 5000 i vattenpelare.
    Är det någon som fått bekräftat från Lindex att det verkligen är 10000 på deras overall?

Tack på förhand!
    ingenaning tyvärr...
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • Stina0
    myHappiness skrev 2010-08-15 09:58:13 följande:

Tack på förhand!
    Hej!

Jag har inte jämfört dom, men jag har köpt KAXS overallen. SÅ fin Skrattande Den har kommit ut i butik i rött, grått, svart och grön.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11