• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Enensammamma

Har inte kaxs fått väldigt dåligt betyg i tester typ varje år?

• MTG
    jannah skrev 2010-08-15 00:15:16 följande:
    Du kan välja mellan kortbetalning eller direktbetalning via din Internetbank. Man kan alltså inte få en faktura eller så...
    är man medlem går det att beställa mot faktura, brukar jag göra (Lindex Club Konto)
    Tindra 080208
  • Enensammamma
    MTG skrev 2010-08-15 10:38:12 följande:
    är man medlem går det att beställa mot faktura, brukar jag göra (Lindex Club Konto)
    Jag är medlem men kan ej ta faktura
  • Tvillingmamma2007
    myHappiness skrev 2010-08-15 09:58:13 följande:
    HEJ, provar igen då mitt inlägg försvann i mängden..!
    Vågar man hoppa in här med en fråga?

Är det någon som jämfört fix overallen med den från KappAhl?

Tycker att den från KappAhl är mycket snyggare, men den har bara 5000 i vattenpelare.
    Är det någon som fått bekräftat från Lindex att det verkligen är 10000 på deras overall?

Tack på förhand!
    Det är 10 000 i vattenpelare på overallen, det står det iaf på lappen i den som jag köpte i går!
  • myHappiness
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-15 11:24:52 följande:
    Det är 10 000 i vattenpelare på overallen, det står det iaf på lappen i den som jag köpte i går!
    Tack för svar! KAxs har 5000 i vattenpelare men kändes mycket smidigare än fix. Bättre passform. Men är det dubbel vattenpelare på fixen, så kanske man ska överväga den då, synd bara att den kommer i tre färger bara.
  • Tvillingmamma2007
    myHappiness skrev 2010-08-15 11:46:32 följande:
    Tack för svar! KAxs har 5000 i vattenpelare men kändes mycket smidigare än fix. Bättre passform. Men är det dubbel vattenpelare på fixen, så kanske man ska överväga den då, synd bara att den kommer i tre färger bara.
    Men 5000 är väl rätt okej annars också eller? Mina barn hade Mikk-line ifjol som hade 2000 funkade det med. Blöttes igenom bara när det var riktigt slaskigt först på våren.
  • myHappiness
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-08-15 11:56:23 följande:
    Men 5000 är väl rätt okej annars också eller? Mina barn hade Mikk-line ifjol som hade 2000 funkade det med. Blöttes igenom bara när det var riktigt slaskigt först på våren.
    För riktigt slask har vi galonoverall från ellos (land & lake) Bäst när det töar! Har haft det till alla mina barn och är så nöjd! Fast för riktigt aktiva barn kan det blil lite svettigt i dem.

Har alltid kört pop och reima innan, men tänkte testa något annat i år. Har en didriksson som är alldelles för stor än och en ver de terre som ev kan användas i slutet av vintern, om sonen tar en växtspurt.

Hur mycket hinner en tvååring växa innan snön kommer???
  • Tvillingmamma2007
    myHappiness skrev 2010-08-15 12:05:51 följande:
    För riktigt slask har vi galonoverall från ellos (land & lake) Bäst när det töar! Har haft det till alla mina barn och är så nöjd! Fast för riktigt aktiva barn kan det blil lite svettigt i dem.

Har alltid kört pop och reima innan, men tänkte testa något annat i år. Har en didriksson som är alldelles för stor än och en ver de terre som ev kan användas i slutet av vintern, om sonen tar en växtspurt.

Hur mycket hinner en tvååring växa innan snön kommer???
    Ok det har vi med. Kolla BVC-kurvan om han/hon följer den så vet du ju på ett ungefär.
  • Wilmis07
    myHappiness skrev 2010-08-15 11:46:32 följande:
    Jag hade en name it förra vintern som hade 5000 i vattenpelare,och den läckte inte en en gång. Så det räcker nog.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Cacan

Hej!

Jag provar oxå min fråga igen, ang sjömansdräkten på lindex. Har hört att de har haft en, nån som vet om den finns kvar?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11