• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Wilmis07
    Xgirl83 skrev 2010-08-15 18:07:07 följande:
    Det testet jag hittade där är från 2008, så det säger inte så mycket om årets overall. Speciellt inte som de gjort dem vattentätare i år. Men det kanske finns ett nyare test?
    Vi föräldrar ska ha ett overalltest denna månaden,får se vilka märken som är med.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Tessou
    Xgirl83 skrev 2010-08-15 13:32:47 följande:
    Ingen som vet nån flickmösa som (helst) går i marinblått som kan göra en marinblå pop-overall lite roligare? Röd känns trist.
    Såg att du skrev att röd känns trist, men här har du en som är marin/röd...
    www.geggamoja.com/webshop/mossor/classic.html
    ELIAS 090326
  • Xgirl83
    Tessou skrev 2010-08-15 18:26:46 följande:
    Såg att du skrev att röd känns trist, men här har du en som är marin/röd...
    www.geggamoja.com/webshop/mossor/classic.html
    Tack för tipset! Jag ska fundera på det, jag hittade den rosa/blåa Pippi-mössan på Tradera så jag har lagt ett bud där.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
  • AnkiFalun

Har skickat in papper om ett lindex kort med 8000 i kredit.
    när man beställer på nätet och man vill betala med det, hur funkar det?
    Måste ju komma upp det alternativet då när man fått kortet,??
    för nu är det ju bara betalning med andra kort och internetbanken typ som alternativ

• star67
    Flerbarnstokan skrev 2010-08-15 17:48:40 följande:
    de var ju jättefina! men man måste nog testa om de itter snyggt...blev sugen på en sån i svart...
    fast många har skrivit att den inte är som på bild för se hur den blir!
  • Ruso
    Wilmis07 skrev 2010-08-15 18:08:11 följande:
    Vi föräldrar ska ha ett overalltest denna månaden,får se vilka märken som är med.
    De brukar ju ha samma tester som finns på råd och rön... undrar om det har med årets modeller bara? Hoppas!
  • Ruso
    AnkiFalun skrev 2010-08-15 19:03:18 följande:
    Har skickat in papper om ett lindex kort med 8000 i kredit.
    när man beställer på nätet och man vill betala med det, hur funkar det?
    Måste ju komma upp det alternativet då när man fått kortet,??
    för nu är det ju bara betalning med andra kort och internetbanken typ som alternativ
    Ja, man får det alternativet
  • Coca cola light

Kan man häva en redan lagd order? Jag beställde Fixoverallen igår och idag var jag på loppis och fyndade 4 stycken overaller för 20 kr styck. Två från Hm, en från Lindex och en av märke jag inte känner igen. En i storlek 98, två 104 och en 110. Det bästa av allt var priser samt att jag kände igen säljaren sedan öppna förskolan. Nu känns det dock lite onödigt att även köpa Fixoverallen.

• Wilmis07
    Coca cola light skrev 2010-08-15 19:50:14 följande:
    Kan man häva en redan lagd order? Jag beställde Fixoverallen igår och idag var jag på loppis och fyndade 4 stycken overaller för 20 kr styck. Två från Hm, en från Lindex och en av märke jag inte känner igen. En i storlek 98, två 104 och en 110. Det bästa av allt var priser samt att jag kände igen säljaren sedan öppna förskolan. Nu känns det dock lite onödigt att även köpa Fixoverallen.
    ja om den inte är under behandling så går det.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • AochJsMamma
    Coca cola light skrev 2010-08-15 19:50:14 följande:
    man har alltid två veckors ångerrätt när man köper på internet av ett företag, enligt lag.
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11