• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Hallontårta
    Karl Fazer skrev 2010-03-20 21:40:44 följande:
    Förstår inte personer som påstår att man inte behöver galonkläder om man har skalkläder. Är ni aldrig ute när det regnar mycket? Vattentäta jackor duger inte om det regnar mycket, då krävs det galon. Det vet dagis tack och lov! Har själv vattentät jacka från Didrikson (som heter regnjacka dessutom!) och är man ute och går när det ösregnar så blir man blöt. Bara galon är helt vattentätt.
    Vi hade fixen hela förra sommaren, även i ösregn. Han blev inte alls blöt i den! Jag har för mig att fixen har lika hög vattenpelare som galon?

Däremot, som någon skrev tidigare, kan det vara bra med galonbyxor om det är väldigt lerigt ute, för att slippa smutsa ner byxorna allt för mkt :>
  • Pigelinen

Skriver här då jag fick fråga i bildtråden vad jag gjort med dotterns bondgårdsklänning eftersom den är så urtvättad... hon har använt dem massor.

Dock äter hon själv vilket innebär att det går åt MYCKET kläder just nu, och eftersom denna varit favvo så är den tvättad MASSOR av gånger. Men jag följer alltid tvättråden och vänder dessutom kläder utochin för att bevara.

• Ruso
    Smileycat skrev 2010-03-20 23:29:48 följande:
    men den där borde jag ju kunna köpa till sonen oxå?
    Gillar inte puffärm på pojkar.... men det är nog en smaksak
  • Hummelina
    mollan nu skrev 2010-03-20 22:12:06 följande:
    ja dom blir blöta i fodret som de övriga vi testat (kappahl, didriksson, abeco) Bäst är ofodrade galonvantar och lös ullvante innuti tycker jag
    Typ Polarns skalvantar? Eller var hittar man ofodrade galonvantar?
    ♥ Världens finaste 080404 ♥
  • Xgirl83
    Ruso skrev 2010-03-20 22:48:42 följande:
    Varför har man inten bebis flicka, denna var ju helt underbar!! www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=7...
    Ja den är så underbar så jag funderar på att köpa den även om jag inte alls vet om det är en tjej i magen.
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • star67
    Ruso skrev 2010-03-20 22:28:16 följande:
    Jeansen helt klart - passar till allt ju, perfekt, och både byxa och shorts, och smutsvänligt!  Universalplagget!
    Xgirl83 skrev 2010-03-20 21:29:32 följande:
    Jag tycker jeansshortsen.
    då blir den han har inte någon jeans nu hellre. bara hoppas att den är så fin som på bild.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11