• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Rosenbarn
    Thegran skrev 2010-03-20 08:04:52 följande:
    Någon som har tips på fina kläder att fota en 16 månaders i? :)de får gärna gå i blått, hon har otroligt blåa ögon så det matchar bra.ska åka och fota dottern imorgon och kom på att jag måste ha nå fina kläder :)vad tycker ni? klänning med bara ben och fötter eller leggings till m. bara fötter?
    fotografer gillar bara ben o armar- då kommer barnet fram tig bilder på vår 5mån och 22 månaders i veckan
  • Thegran
    Rosenbarn skrev 2010-03-20 08:14:53 följande:
    fotografer gillar bara ben o armar- då kommer barnet fram tig bilder på vår 5mån och 22 månaders i veckan
    vad tror du om färger? jag antar att bakgrunden är helvit.
    ska vi satsa på någon ljus färg eller en mer skarp? så svårt!

Det är en kompis som är fotograf som ska ta :) vi har tur!

har lindex några fina fotoklänningar? :) har en söt jeansklänning hemma också som kanske skulle gå...svårt!
  • Lejån
    Thegran skrev 2010-03-20 08:17:46 följande:
    vad tror du om färger? jag antar att bakgrunden är helvit.ska vi satsa på någon ljus färg eller en mer skarp? så svårt!Det är en kompis som är fotograf som ska ta :) vi har tur!har lindex några fina fotoklänningar? :) har en söt jeansklänning hemma också som kanske skulle gå...svårt!
    Jag gillar jeans på kort. Det är så tidlöst på ngt sätt...
    längtar efter sommar & sol
  • Thegran

kan tillägga att det inte blir typ dagiskort eller sådana "sitta stilla fint" kort utan det blir antagligen med lite liv och rörelse i.

• Pokergirl
    Thegran skrev 2010-03-20 08:19:45 följande:
    kan tillägga att det inte blir typ dagiskort eller sådana "sitta stilla fint" kort utan det blir antagligen med lite liv och rörelse i.
    Jag skulle nog välja enfärgat, ljusa kläder Vi fotade dottern med mörklila suit på sig. Blev nästan svart och man ser bara kläderna.
    Men jeansklänning lät ju bra annars, blått är ju en mjuk färg som inte stjäl uppmärksamhet.
  • Xgirl83
    Thegran skrev 2010-03-20 08:04:52 följande:
    Någon som har tips på fina kläder att fota en 16 månaders i? :) de får gärna gå i blått, hon har otroligt blåa ögon så det matchar bra. ska åka och fota dottern imorgon och kom på att jag måste ha nå fina kläder :) vad tycker ni? klänning med bara ben och fötter eller leggings till m. bara fötter?
    Vad har hon för storlek? Denna är ju himla fin:
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=7028327&path=3403475;3215210;3232580;3456311;111365;1357438
    Lilla S 071116 och kommande nytillskottet BF 100509
  • Thegran

Vad gulliga ni är som engagerar er! Tack!

Jag har kollat på både de klänningar ni länkar till ovan. Ska och kika på dem irl bara de öppnar :) Är nog mest inne på jeans nu, det blir enfärgat och bra :)
    ska prova klänningen vi har hemma, hon har aldrig använt den så vet inte hur den ser ut på. Den är ärmlös, så då får det bli en vit t-shirt under isånnafall. lite volangsydd och med ett litet blombroderi framme på bröstet.

Men ska kolla vad som finns på lindex också :) har ju 30% kupong att använda som går ut snart så jag köper gärna nåt nytt :)

• sesssan

Försöker andvända min 30% kupong på nätet, men näag jag loggar in står det att koden finns men ogiltig för mig. Har inte använt den inna. Nån som vet varför. Tycker alltd det krånglar på Lindex hemsida, så ajg har aldrig beställt når för det

• Pigelinen

Vi fotade vår dotter i en helvit tunika och ett par jeansleggins. Bakgrunden var vit men det blev super duper fint. Jag hade med andra kläder för att byta men fotografen (en atelje) tyckte att det var finast med vitt. Kan ta ett kort på tavlan (vi köpte en förstoring) och lägga in om du vill se?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11