• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • Tynne

Fina färger på FIX mössorna, håller tummarna att det kommer en LILA FIX skaljacka i höst!!

• Wilmis07

Vilken storlek har ni tagit på overallen som har barn som är runt 101 -102 cm? Här är dottern i stl 110,är lika lång i kroppen som pop overallen i stl 104 som vi hade förra året. Osäker på storleken men gillar den annars Ursäkta för stora bilder i tråden.
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Finesse

Jag hade tagit den.. dottern är 102 cm lång, hade 104 på sin fix förra året och 116 på den från kappahl i år.. du kanske såg bilden i tråden längre bak?

Ebba 071228, Hampus 110225
  • Wilmis07

Ja dom sitter ju ganska lika,så svårt när man ska snåla och vara ute i god tid

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Finesse
    Wilmis07 skrev 2011-08-05 17:59:24 följande:
    Ja dom sitter ju ganska lika,så svårt när man ska snåla och vara ute i god tid
    Ja precis.. Jag tycker oxå dom sitter rätt lika.. svårt att jämföra när det är två olika modeller.. 
    Ebba 071228, Hampus 110225
  • imsel

Jag provade jumpsuiten i strl 170 på Lindex... hahahha, vilket skämt, det gick inte alls!
    Eller det var precis så jag fick den stängd, benen var suupertajta.
    men då har jag ju också 48 i byxor och 42 på tröjor

Och jag är lite knäpp.
    Hemma i Kiruna finns det bara Lindex och Kappahl att shoppa barnkläder på..
    Och vars handlar jag barnkläder när jag är i Luleå på shoppingresa?!
    På Lindex och Kappahl...
    Men i Kiruna tar ju allt nytt slut 2 dagar efter det kommit in typ..
    Köpt lite av monsterkläderna, och petrolblå velourbyxor bla.
    Tänkte köpa petrolblå manchesterbyxor för dom är ju såå snygga, men det blev billigare med ta 3 bet 2..
    Och en jättesnygg rosa ribbad tröja.
    Är det ribbade nytt för i år eller är det bara så att det inte funnits i min butik?                         

april 09 kom min bebbe
  • aglili
    Wilmis07 skrev 2011-08-05 17:53:09 följande:

Vilken storlek har ni tagit på overallen som har barn som är runt 101 -102 cm? Här är dottern i stl 110,är lika lång i kroppen som pop overallen i stl 104 som vi hade förra året. Osäker på storleken men gillar den annars Ursäkta för stora bilder i tråden.
    Min dotter är 97-98 cm. Tror ni hon kan ha 110? HAr en 104 hemma och det är inte så mycket växtmån i den.....
  • Wilmis07
    aglili skrev 2011-08-05 18:54:18 följande:
    Min dotter är 97-98 cm. Tror ni hon kan ha 110? HAr en 104 hemma och det är inte så mycket växtmån i den.....
    Ja det tror jag hon kan ha.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11