• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • älskarlivet81
    anette 81 skrev 2011-08-08 09:22:56 följande:
    jag köper 110, eller 116 i tröjor åt dottern som är 1m och 116 i velourbyxor, lindex kläder är små i storlekarna
    Nej, TJEJkläderna är små... Har aldrig haft det problemet när jag handlat på killavdelningen!
  • imsel

Jag har hört nån säga/skriva att tex Lindex (och typ alla vanliga kläder i butiker) har att tex strl 98 kan man använda tills barnet är 98cm, medans vissa andra (Me&i tex) har så att man kan börja ha strl 98 när barnet är 98.

Kanske bara var nån som tyckte så..eller hur det var.
    Men nästan så är det ju. Inte alltid förstås.  

april 09 kom min bebbe
  • liber

Hej! Någon som vet när det brukar komma kupong eller sms med 25% på Kappahl? Tycker inte deras verkar komma med någon särskild intervall men jag kanske har missat mönstret

• winters
    liber skrev 2011-08-08 09:59:03 följande:
    Hej! Någon som vet när det brukar komma kupong eller sms med 25% på Kappahl? Tycker inte deras verkar komma med någon särskild intervall men jag kanske har missat mönstret
    jag har som går ut i dag
    Oscar 091001
  • pp08

Har också kuponger på 25% på Kappahl som gick ut typ igår. Kommer snart nya hoppas jag. Ibland får man rabatter med sms. Just nu har de 25% på barnbyxor fram till 4/9 och då behöver man ingen kupong.

Ibland kommer 2st. kuponger samtidigt (en från Kappahl klubben och en från Medmera). Fast man inte får Medmera poäng längre har de fortfarande något samarbete kvar och har de 25% kuponger. Kolla nästa Medmera kupong utskicket! (Mindre nästan fyrkantig brochur).

♀ 090619
  • liber

Nu som har kupong som går ut idag, varifrån fick ni den? Jag har inte fått någon på länge nu, senast fick jag sms om halva reapriset men det var i juli någon gång.

• molnen

Hur var det med Fix överdradsbyxor ,kommer de bara på våren ? någon som sett dem i butik ?

• Xgirl83
    molnen skrev 2011-08-08 12:43:09 följande:
    Hur var det med Fix överdradsbyxor ,kommer de bara på våren ? någon som sett dem i butik ?

Jag såg i butik för ett par veckor sedan faktiskt, och det verkade finnas i många storlekar så det såg inte utplockat ut. Så det kanske har kommit in nyligen, eller så kommer det kontinuerligt.
    Lilla S 071116 och lilla A 100520
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11