• maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Dags för en ny tråd igen ..hoppas på många fina vår/sommarklader 

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  
    Även andra märken/kedjor är helt OK att diskutera!!!

Förra tråden : www.familjeliv.se/Forum-3-96/m49100110.html

Lindex Hemsida : www.lindex.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-02 19:59
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-3-96/m51131577.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-07 20:53
    Kuponger brukar komma runt den 15:e varje månad

• Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
  • lottizm
    ami skrev 2011-11-09 19:19:20 följande:
    Pompdelux har en del fint till pojkar

ja, de har jättefina kläder! men tyvärr inte för plånboken :(
  • Pigelinen
    lottizm skrev 2011-11-09 22:16:32 följande:
    ja, de har jättefina kläder! men tyvärr inte för plånboken :(
    Men de är ju inte så dyra... köpte en Jumpsuit till vår tjej och deras var ju billigare än Lindex!!! Och nu har de ju haft fraktfritt osv. Vist endel plagg är kaske lite dyra men absolut inte så dyra, inte om man jämför med pop el me& I
  • imsel
    ami skrev 2011-11-09 22:05:21 följande:
    Just rosa ballongklänningar kanske det är lite dåligt utbud av för gossar ;) Men gillar du sånt på din pojke och han är openminded så dräller det ju på flickavdelningen.

Hade jag varit ensamstående hade det kanske blivit nåt sånt, iaf att ha nångång Flört
    Men tyvärr har jag en sambo som många andra som inte delar samma åsikt om den saken.
    Så jag får vara nöjd att sonen får ha neutrala klänningar och tunikor Glad  
    april 09 kom min bebbe
  • Odd Pixie

I brist på annat, knåpade jag ihop en liten "finklädes"-outfit som passar finfint på både barn med snopp och snippa (med inspiration ifrån vad en del här skrivit). Så fint. Om man ändå hade barn..  

• imsel

Jag tror det är mest skjortor som jag inte gillar..dessutom inte bekvämt heller..
    Får fundera på vad jag kan komma på för "fin"kläder till sonen som inte är skjorta.. 

april 09 kom min bebbe
  • Sagali84

Jag köpte lite fina pojkkläder till syrrans gossar på

www.littlebloom.se där fanns jättefina tröjor från DUNS och Maxomorra som inte var så dyra :) men jag håller med att det är tunt på pojkavdelningarna på lindex o kappahl. Man vill ju inte klä pojkarna som små gubbar... Sen har dom Shampoodle hos littlebloom också o det är ju unisex så där tycker jag inte skjortorna är precis gubbiga.

• star67

vill man ha fina kläder till speciala daga så det är tyvärr skjorta som gäller att man ha skjorta med slipover eller med slips eller en tunn cardigan över eller väst m.m. annars finns lite enklare som man kan ha tex stickad tröjor m.m

eller www.lindex.com/se/barn/pojk-86-122-cl/troejor-skjortor/6654576/T-shirt/?styleId=18490934
    www.hm.com/se/product/91967?article=91967-A#article=91967-A

www.hm.com/se/product/94711?article=94711-A#article=94711-C
    www.hm.com/se/product/94612?article=94612-A#article=94612-A
    med något vit under blir jätte fin www.hm.com/se/product/93999?article=93999-A

• Loppan boppan
    Xgirl83 skrev 2011-11-09 22:07:32 följande:
    Jag skiljer mig nog från mängden då för jag tycker det är mycket tuffa och fina finkläder till pojkar nu.

Det är ju det som är problemet.  Vart finns rosa tröjor med dinosaurer och bilar och motorcyklar på??
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
  • Loppan boppan
    Odd Pixie skrev 2011-11-10 11:00:38 följande:
    I brist på annat, knåpade jag ihop en liten "finklädes"-outfit som passar finfint på både barn med snopp och snippa (med inspiration ifrån vad en del här skrivit). Så fint. Om man ändå hade barn..  

Tror inte många köper rosa eller puffärm till sina pojkar tyvärr. Trist att samhället är så upphakat på färg
    Om du ser någon utan ett leende, ge personen ditt
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11