• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • stor grön drake
    LyckligFru skrev 2011-02-21 07:45:03 följande:
    har jag inte ens tänkt på :) men sen när du sa det så kunde jag nog ana vad du mena :) hehe ja det är lite lustigt hur man får det att se ut, försökte lägga upp fler bilder men det ville sig inte.
    menade då att det är stor skillnad på hur stor den ser ut, beroende på vilken färg den har. Min svarta/grå ser ju precis så enorm ut som den är, din ser ju då lite mindre ut, och såg en på stan som jag faktiskt måste gå fram och kika nära på (tur att ingen upptäckte mig ) för den såg extremt liten ut, jag tror det var antingen en celebration eller limited edition färg, och jag trodde faktiskt att de hade fixat själva och satt fästen på en hårdlift, men sen såg jag att den hade "medarna" under. Var helt paff...
  • Viktorsmamma2010

Varför kan jag inte ladda upp mina bilder här ? jag har laddat upp bild i annan tråd här på familjeliv, men d går inte i denna tråden :S

• Mammiztill2

Längtar så tills det är dags att få ta en premiär tur med vagnen

• stor grön drake
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-03-06 22:59:17 följande:
    Varför kan jag inte ladda upp mina bilder här ? jag har laddat upp bild i annan tråd här på familjeliv, men d går inte i denna tråden :S
    är bilden för stor kanske? testa minska den
  • Viktorsmamma2010
    stor grön drake skrev 2011-03-07 17:36:41 följande:
    är bilden för stor kanske? testa minska den
    oh! Jag ska testa det! Tack :P
  • Viktorsmamma2010

Här kommer lite bilder på mina Vagnar! Tungan ute Emmaljunga edge men city cross chassit. Vad tycks? själv tycker jag d blev superläckert!
  • Viktorsmamma2010

Sen här har jag edgens sittdel på mitt Ozone chassi! Helnöjd! tycker edgens sufflett e mycket mysigare än nitron och citycrossens. vad tycker ni?
  • Viktorsmamma2010

Och Här e min Ozone! själv tycker jag den limegröna färgen e lite väl skarp, men den va billig så då får man ju slå till Tungan ute

• ÄlskarMina

Mammiz81: hihi! En sån har jag med! Älskar färgerna och får måånga komplimanger av de jag träffar. Har hittils inte behövt tvätta av den heller som andra tycks tro behövs stup i kvarten Plutten är 3mån nu..

·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid 8/12-10*.¸¸.·*¨`· langtanefterpyret.blogspot.com
  • bailley

Edge duo combi. Den är mörkblå och beige/creme. Skrattande
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5