• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • ängeln83

Idag blev vi med sufflett till Spidern, trist att den bara finns i svart men den fyller ju sin funktion ialla fall

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • tindratindra

Hjälp mig ni som kan det här med emmaljunga.. :) Jag ska köpa ny vagn och det stpr mellan nitron och ozone. Vet ju skillnaderna men ändå är det så svårt. Har hört att Nitron har dålig varukorg samt att den är tung.. Annars tycker jag att det ser så ombonad och bra ut.

Vad säger ni??

www.juniochjag.blogg.se ♥ Juni 16/9-2010 ♥
  • Viktorsmamma2010
    tindratindra skrev 2011-07-16 09:24:01 följande:
    Hjälp mig ni som kan det här med emmaljunga.. :) Jag ska köpa ny vagn och det stpr mellan nitron och ozone. Vet ju skillnaderna men ändå är det så svårt. Har hört att Nitron har dålig varukorg samt att den är tung.. Annars tycker jag att det ser så ombonad och bra ut.

Vad säger ni??

Här får du nog fler svar : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m51132474.html   :)

• tindratindra
    Madebyday skrev 2011-07-16 10:12:16 följande:
    Tindra;
    Svarar i diskussions tråden "emmaljunga tråd vol 5"

Tack :D såg nu att detta var en bildtråd...
    www.carolinerydell.blogspot.com ♥ Juni 16/9-2010 ♥
  • Viktorsmamma2010

Vår "Nya" Vagn. Emmaljunga softy -07
  • Viktorsmamma2010

Här e vagnen klädd lite mer personlig :P 
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5