• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • Mammiztill2
    ÄlskarMina skrev 2011-03-09 10:35:46 följande:
    Mammiz81: hihi! En sån har jag med! Älskar färgerna och får måånga komplimanger av de jag träffar. Har hittils inte behövt tvätta av den heller som andra tycks tro behövs stup i kvarten Plutten är 3mån nu..
    Vad skönt, ja hoppas och ser fram emot att vi får turen att köra den i sommar
    Kul med positiv respons ifrån andra
  • ElsaT
    Tjatte skrev 2011-01-08 18:58:14 följande:

Jag var bara tvungen att lägga in en bild på min första Emmaljunga, en Coronado från 1998. Äkta kärlek Hjärta.
    Har en liknande men -99! Är sittdelen bra på den? Provmonterade den i dag men märkte att det inte gick att få fullt liggläge så väntar ett tag eftersom sonen bara är 5mån, han älskar att sitta!
  • annakohler
    ElsaT skrev 2011-03-18 19:01:17 följande:
    Har en liknande men -99! Är sittdelen bra på den? Provmonterade den i dag men märkte att det inte gick att få fullt liggläge så väntar ett tag eftersom sonen bara är 5mån, han älskar att sitta!
    jag har en sån 05:a och den är kanon. fullt liggläge får jag på min
  • ElsaT
    annakohler skrev 2011-03-18 19:02:55 följande:
    jag har en sån 05:a och den är kanon. fullt liggläge får jag på min
    Då ska jag testa igen, vore väldigt bra om det gick för gillar vagnen. Liggdelen har varit toppen i vinter, stor och rymlig att bädda ner bebis i!
  • livsmedel

Dotterns emmaljunga scooter i pro bordeaux som vi fick hem idag. Älskar verkligen färgen men den är väldigt svår att fånga på bild! Köpte även en footsack i samma färg.
  • annakohler
    livsmedel skrev 2011-03-30 19:42:39 följande:

Dotterns emmaljunga scooter i pro bordeaux som vi fick hem idag. Älskar verkligen färgen men den är väldigt svår att fånga på bild! Köpte även en footsack i samma färg.
    Snygg :)
  • t0va
    lilla snöflingan skrev 2011-03-31 11:55:43 följande:
    Nu har jag fixat färdigt i vagnen, bara bebisen som fattas

City cross med city korg i Royal blue. Fårskinn, egensydd fleeceåkpåse och egensydda barnvagnsleksaker.
    Så fin vagn. De djuren har jag också använt till vårat barn, han har det som mobil i gungan och sängen. Kan tipsa om att fjärilen tydligen är väldigt rolig att jaga efter sen när de är större. Sonen är 7månader nu och sträcker sig efter djuren och har precis lyckats slita ner några och sitter och tuggar på dem. :) 

Lycka till med förlossningen.
  • Fröken Ferdinand
    lilla snöflingan skrev 2011-03-31 11:55:43 följande:
    Nu har jag fixat färdigt i vagnen, bara bebisen som fattas

City cross med city korg i Royal blue. Fårskinn, egensydd fleeceåkpåse och egensydda barnvagnsleksaker.
    Åh.. vilken fin åkpåse.. Jag har letat men hittat ingen jag tycker om.. det är ju toppen att sy en själv.
    Hur har du gjort den??
    Kan man få en beskrivning?? 
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5