• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • Just me
    lilla snöflingan skrev 2011-03-31 11:55:43 följande:
    Nu har jag fixat färdigt i vagnen, bara bebisen som fattas

City cross med city korg i Royal blue. Fårskinn, egensydd fleeceåkpåse och egensydda barnvagnsleksaker.
    Måste bara fåga : Hur har du gjort med fårskinnet? Har du behlvt klippt eller fick den plats? Jag har också köpt en men har inte provat den i vagnen än , däremot så i mitt huvud är den stor för citykorgen :-/ Har en sån från babyproffsen, alltså fårskinnen.
    Kanske bara jag som inbillar mig... Väntar bebis i juli så det är därför det inte varit panik att testa mig för etc... ja ja annars så får man klippa eller spara sen när bebis åker sittvagn

Någon annan som vet eller hur gör ni? 
  • 2små2stora
    Just me skrev 2011-04-26 19:24:04 följande:
    Måste bara fåga : Hur har du gjort med fårskinnet? Har du behlvt klippt eller fick den plats? Jag har också köpt en men har inte provat den i vagnen än , däremot så i mitt huvud är den stor för citykorgen :-/ Har en sån från babyproffsen, alltså fårskinnen.
    Kanske bara jag som inbillar mig... Väntar bebis i juli så det är därför det inte varit panik att testa mig för etc... ja ja annars så får man klippa eller spara sen när bebis åker sittvagn

Man trycker ned det och låter det gå upp på sidorna. Då blir det mysigt i vagnen
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Viktorsmamma2010
    Just me skrev 2011-04-26 19:24:04 följande:

Blir d inte varmt m fårskinn mitt i sommaren? Bara min tanke :P Har själv aldrig använt fårskinn så vet ej hur det är
  • 2små2stora
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-04-26 19:55:25 följande:
    Blir d inte varmt m fårskinn mitt i sommaren? Bara min tanke :P Har själv aldrig använt fårskinn så vet ej hur det är
    de är svala på sommaren och varma på vintern för det mesta. Min ena blev jätte svettig av lammskinnet men den andra inte så man får känna efter.
    ~~Michael -97, Joachim -98, Johanna -07, William 100904~~
  • Viktorsmamma2010
    2små2stora skrev 2011-04-26 20:00:08 följande:
    de är svala på sommaren och varma på vintern för det mesta. Min ena blev jätte svettig av lammskinnet men den andra inte så man får känna efter.
    aha. ok. då verkar d ju va smart o använda :)
  • ängeln83

Dotters nya åk, uuuuuunderbara Spidern, och som ni ser så kan jag inte skilja mej från den lika underbara Ozonen

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • Madebyday

Dagens körd!!
    Emmaljunga Softy (?) Twin från -02
    Fick med fotsack/vindskydd och regnskydd, 300:-
    Helt ok pris för att ha till polarna när dem umgås på landet :)

Kunde tyvärr inte vända bilden, så ni får snällt vrida på skallen eller skärmen, bara att välja ;)
    MadeByDay - Elliot 2010-12-07 <3 - www.threetobecome.blogspot.com
  • t0va

Nu har jag fått hem dynan jag beställde, blev så fint i vagnen, den sitter mycket bättre än dynan som kom med quadroliften. 

• ElsaT
    t0va skrev 2011-05-10 21:17:11 följande:
    Nu har jag fått hem dynan jag beställde, blev så fint i vagnen, den sitter mycket bättre än dynan som kom med quadroliften. 

Jag har köpt en precis likadan ! Superfin!
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5