• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • stor grön drake

Bara måste lägga upp en bild på min NitroJet
    Den har ju sina småskavanker som inte blivit fixat ännu (som ihoplödning av brutna kuggar) men inget som jag inte kan leva med. Jet sittdelen ahr legat oanvänd ett år eftersom vagnen med easyfix fäste stått på dagis.
    Men iom nitro chassit så har jag en "ny" vagn nu

Jag tycker man kan dra fram sufletten helt OK utan att lossa den, men samtidigt inte jätteviktigt för mig som är hängiven användare av solskyddsgardin.

Nedan hur en Ozone fotsack passar på en Jet sittdel.

• Viktorsmamma2010
    stor grön drake skrev 2011-08-06 22:51:20 följande:
    Nitro Supreme

sonen var 85cm lång för 3 månader sen... tror han har växt en del i sommar
    Läckert :P Så du köpte jättevagnen ? :P
  • stor grön drake
    Viktorsmamma2010 skrev 2011-08-06 23:08:20 följande:
    Läckert :P Så du köpte jättevagnen ? :P
    Jao
    men chassit var inte i skick för utfärd innan det blivit fixat (limmat och opunkat) så nitro chassit fick duga. Lite ostadigt för den blev framtung, men samtidigt sååå skönt med svängbara hjulen frami när den blev så lång.
  • t0va

"nya" sufflettfästet med fjäder i som håller mycket bättre än det andra. På utsidan är det inte helt plant utan står ut lite. 

• MammaaL
    stor grön drake skrev 2011-08-06 22:51:20 följande:
    Nitro Supreme

sonen var 85cm lång för 3 månader sen... tror han har växt en del i sommar
    hahahaha det ser ju helt galet ut :D fast på ett coolt sätt.
  • annakoh1209

Denna blir sonens på lördag :) till det en helt ny skötväska :) modellen är 2008

Sköväskan 
  • annakoh1209

Denna har vi liggandes i förrådet och vill så gärna använda den till scootern vi skaffar oss på lördag hoppas den passar
  • stor grön drake

Emmaljunga Big Star Supreme (okänt årtal, lappen har lossnat)

med vanliga Emmaljunga Orginal regnskyddet..
    inte undra på att det är så stort och säckigt på edge/CC/smart/mondial/CS/nitro/jet när det passar på detta åbäke
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5