• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • SamsonS

Min Emmaljunga City Cerox 360 -08 med hårdlift Glad Färgen är Platina. Är så otroligt nöjd med denna vagnen (köpte den begagnad för några månader sen) Hade jag helt fått bestämma hade jag velat ha en citykorg istället för hårdliften, men lillan kommer nog inte ligga så hemskt länge till så det känns onödigt att köpa nu...
    Tycker tyget i sufletten är så gulligtGlad
    Cornelia 20/7-11 <3
  • Hoppfullheten

Hej!
    Någon som vet om det finns olika sorters ergonomiska sittdelar? Är det skillnad på Ozone och City Jet? Vad är skillnaden?

• TinkyWinky
    Hoppfullheten skrev 2011-11-16 12:58:41 följande:
    Hej!
    Någon som vet om det finns olika sorters ergonomiska sittdelar? Är det skillnad på Ozone och City Jet? Vad är skillnaden?
    Ställ frågan i prattråden
    ٩(͡๏̮̮̃̾͡๏)۶ Kewin 9/7-09 ♥ Http://Heromer.blogg.se
  • MaammaL
    stor grön drake skrev 2011-11-20 11:23:03 följande:
    Om Softyn var en monster truck skulle den se ut så här:
    hahahaha
    Min dotter är bäst i världen <3
  • Ellabay

jag kan inte hitta eran Prattråd. :( Nån som har länken? (förlåt att jag skriver i eran bildtråd)

• stor grön drake

Lite bilder på nya bebisen då

Nitro chassit är ju samma som förut, men så fick jag tag på en stackars misshandlad city cross -07, med trasiga bakhjul, och någon enstaka fläck (enligt säljaren) men jösses vad skitig den var.... Nåväl, fin blev den tillslut

och bakifrån
  • Uliise

Då har vi samma kombo Wingtear! Lite kul med tanke på att den inte såldes i original såhär.
    Majken 100421
  • momster
    Joysie skrev 2011-10-28 20:28:27 följande:

Hämtade hem denna skönhet idag! Glad Emmaljunga - 12 PP Black/Lime
    Kärlek! Haha.
    snygg :)
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5