• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • TinkyWinky
    elilin skrev 2012-07-04 14:20:12 följande:
    Våran citycross :)

super fin :) Speciellt liggdelen :)
    ★°☆Kewin 9/7-09°ღ°Http://Heromer.blogg.se°ღ°Bf 14/2 -13☆°★
  • elilin
    TinkyWinky skrev 2012-07-04 14:24:14 följande:
    super fin :) Speciellt liggdelen :)
    tack :) ja den e verkligen skit snygg liggdelen :)
  • Mammatillmini2008

Hej alla Emmaljunga experter, jag är inne på att köpa en Ozone men undrar lite hur den är att köra i snö och om någon har testat den med babyskydd och i så fall vilket märke på babyskydd som passar och är bra? Jag har läst att det numera finns vinterdäck till vagnen att köpa stämmer det?

• TinkyWinky
    Mammatillmini2008 skrev 2012-08-02 08:24:11 följande:
    Hej alla Emmaljunga experter, jag är inne på att köpa en Ozone men undrar lite hur den är att köra i snö och om någon har testat den med babyskydd och i så fall vilket märke på babyskydd som passar och är bra? Jag har läst att det numera finns vinterdäck till vagnen att köpa stämmer det?
    fråga i prattråden :)

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m51132474.html
    ★°☆Kewin 9/7-09°ღ°Http://Heromer.blogg.se°ღ°Bf 14/2 -13☆°★
  • stor grön drake

Har piffat och haft det på min Big Star Supreme, och nu är den hur fin som helst och redo för försäljning Blev extra mycket piff eftersom jag trodde hjulen var kromade, men tydligen inte så istället förstördes ytan på färgen av kromglansen. Det blev till att måla om alla 4 hjul det... Nåväll, den är snygg nu, väldigt snygg!

• PeppoZ

Min fina Emmaljunga Ozone med Citykorg Supreme på, i färgen PP Black! Skrattande

• bamse10

köpte denna vagn begagnad, och tänkte inte på att fråga vad färgen heter. någon som vet om den heter aubergine eller pro bordeaux?

Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5