• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • ziingoo

Här är våran fina gamla emmaljunga vi nyligen införskaffat Glad Allt ingick utom en matchande skötväska.. Någon?

• momster

Nyaste inköpet. en city cross med citykorg och tillbehör. nu väntar vi bara på liten som inte kommer förens i slutet av sommaren.
  • momster

dottern 1 1/2 år i sin ozone vagnen.
    den blir lite mundre/mysigare med åkpåse dynan i.
  • nillis 86

Jag funderar på att köpa en emmaljunga nitro city... funkar den bra från 6 månader?? Är den bra?

• SaraA
    Uliise skrev 2011-12-30 19:02:22 följande:

Då har vi samma kombo Wingtear! Lite kul med tanke på att den inte såldes i original såhär.
    Vagnen såldes vist i orginal sådär. Jag köpte min så 08. Så de fanns :) fast jag har ju en nitro cerox 360.:) Ska se om jag hittar en bild att lägga upp på den.     
  • stor grön drake
    SaraA skrev 2012-02-27 09:52:31 följande:
    Vagnen såldes vist i orginal sådär. Jag köpte min så 08. Så de fanns :) fast jag har ju en nitro cerox 360.:) Ska se om jag hittar en bild att lägga upp på den.     
    Nitro såldes inte så, däremot gjorde city cerox 360 det, men de är inte samma vagn mer bilder gillar vi alltid
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5