• Zelmilainen

Emmaljunga bildtråd, Vol 5

Här får alla gärna klistra in bilder eller länka till sina Emmaljunga vagnar. Spelar ingen roll vilken modell, vilket år, färg osv man har på vagnen. Försök att prata så lite som möjligt i den här tråden utan ställ gärna frågorna i den vanliga Emmaljunga tråden.

Vill ha bebis nuuu!!!
  • Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5
  • SaraA

Okej. Ja de e den jag har, eller ja hade/har. Använder inte den längre då sonen snart är 4 år. Men nu har jag köpt en ny. Emmaljunga nitro city till lillasyster som är beräknad om 10 dagar :) och jag verkligen älskar emmaljungas vagnar :)

• RS89

köpte en emmaljunga duo combi från 2006 idag. hur fin som helst <3!

• KossanMuu

Vår "nya" ozone från 2010 med city korg och fotsack. 

♥ 14 februari 2010 ♥ BF 19 oktober 2012 ♥
  • Lindason

Min fina emmaljunga special nitro city:D

har en city cross i färgen pp pink/black & en svart ozone men har blandat lite ;)

& här har vi en ozone cross haha.

• Bahamaz

Måste fråga hur ni fällt ihop Er vagn? Har en classic sport -09 och vi har vagnen på brädden tyvärr. Är ryggen helt uppfälld? quote=64372648][quote-nick]stor grön drake skrev 2012-04-09 18:35:57 följande:[/quote-nick]City Cross -07 i trunken på en Renault Megane Scenic -98. Älskar när vagnen går in på längden! Nitro går däremot inte in, det gör dock edge classic, classic sport och smart

[/quote]
    Två underbara döttrar - älskar er!!
  • Det är du och jag

Hej tjejer! Har kollat er tråd länge o längtat tills får vara med o nu kan jag! Köpte en jättefin Emmaljunga Classic 2003 i marinblått, är i superfint skick o fräsch!

Bf: 18 september 2012 ♥
Svar på tråden Emmaljunga bildtråd, Vol 5