• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2011-05-05 19:09:51 följande:
    dom sitter bra, m hade varit för små för mina tror jag. jag vill inte ha mössor som sitter slickat runt huvudet utan vill ha dom lite snyfft baggy
    snyfft snyggt menade jag ju
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • mina4änglar
    stjärna4 skrev 2011-05-05 19:17:22 följande:
    Ok,tack :) Vill inte heller att de ska sitta slickat så kanske ska jag chansa på en L då!
    Jag har M tillmin 3-åring och den sitter inte det  minsta slickat runt huvudet, tycker den töjs rätt mycket när den är på. Mina döttrar på 9 och 10 plus jag har L på mössan, min är väl lite slickad men inte tjejernas.
  • stjärna4

Ok,den cerisa vi har är töjbar,men den från i höstas är ju rättså stum.Då kanske denna nya är mer som den cerisa?Det är ju så svårt,jag får helt enkelt chansa eftersom jag bor så långt ifrån någon butik och inte kan prova på henne!

• lillronya
    stjärna4 skrev 2011-05-06 08:00:11 följande:
    Ok,den cerisa vi har är töjbar,men den från i höstas är ju rättså stum.Då kanske denna nya är mer som den cerisa?Det är ju så svårt,jag får helt enkelt chansa eftersom jag bor så långt ifrån någon butik och inte kan prova på henne!
    De nya mössorna är som den cerisa.
    Mina småttar har M i sina. De är 4 och 5½år.
    De äldre barnen har L.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • CamillaJ

Fina bilder i bildis.. la ut 3 stycken själv nu på finaste NS harem.. mycket bättre än vad jag trott !! Så nöjd iaf ..  fundera tom att köpa gråa också..

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • lottizm

beställde vårens haremjeans på Babyshop förra veckan och fick hem de igår- jättesnygga men flera fläckar på, en stor svart fläck på varje ben och många små vita fläckar... har läst att flera har varit med om samma sak så jag har mailat Babyshop om reklamation.

frågan är nu om jag ska chansa och byta till ett nytt par? annars ser denim original också fina ut, har någon bild på hur de ser ut på?

• AochJsMamma

lottizm skrev 2011-05-11 13:25:28 följande:

beställde vårens haremjeans på Babyshop förra veckan och fick hem de igår- jättesnygga men flera fläckar på, en stor svart fläck på varje ben och många små vita fläckar... har läst att flera har varit med om samma sak så jag har mailat Babyshop om reklamation.

frågan är nu om jag ska chansa och byta till ett nytt par? annars ser denim original också fina ut, har någon bild på hur de ser ut på?

Trist att även du fick ett sånt par.. jag köpte mina i butik men hon fick skicka till baks typ fem par för att de var såna..

jag TROR att det är orginal A har på sig här, dessvärre så ser man inte så mkt, men ser lite iallafall så får vi hoppas att nån annan har en bättre bild till dig.
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • lottizm

ot men vilken supersnygg jacka!! jeansen ser också snygga ut, kanske skulle ta dem istället, det vore så trist om harem var fula igen. hur är original i storleken? ska jag ta 104 eller 110 till ca 105 cm lång kille? han lär nog växa nåon/några cm i sommar och ska inte ha byxorna förrän i höst.

• Doodies
    lottizm skrev 2011-05-11 16:23:46 följande:
    ot men vilken supersnygg jacka!! jeansen ser också snygga ut, kanske skulle ta dem istället, det vore så trist om harem var fula igen. hur är original i storleken? ska jag ta 104 eller 110 till ca 105 cm lång kille? han lär nog växa nåon/några cm i sommar och ska inte ha byxorna förrän i höst.

Min dotter är 80 cm lång och jag har köpt 86 i alla NS byxor. Dom kommer inte se för stora ut. Det blir lite mer "baggy" bara .. men det tycker jag bara är snyggt plus att dom kan ha byxorna längre. Tycker absolut du ska ta 110.

Svar på tråden Nova Star-tråden 6