• lillronya

Nova Star-tråden 6

Ännu en gång dags för en ny tråd där vi kan diskutera de fina kläderna från Nova Star!

Länk till en gammal tråd där det finns länkra till flera butiker som säljer NS.
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40651564.html

Butiker som tillkommit efter listan gjordes:
    www.busloppan.se
    www.smavi.se
    www.klkids.se

Bildtråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50807031.html

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Svar på tråden Nova Star-tråden 6
  • AochJsMamma
    lottizm skrev 2011-05-11 16:23:46 följande:
    ot men vilken supersnygg jacka!! jeansen ser också snygga ut, kanske skulle ta dem istället, det vore så trist om harem var fula igen. hur är original i storleken? ska jag ta 104 eller 110 till ca 105 cm lång kille? han lär nog växa nåon/några cm i sommar och ska inte ha byxorna förrän i höst.
    tack, älskar oxå den! Jackan är från Småfolk. Vi har samma stl i orginal jeansen som i andra NS, stl 92 på ca 94 cm lång Alex.
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • lottizm

nu fick jag svar från Babyshop att det inte var något återkommande problem med byxorna och att de gärna skickar ett par nya...men jag vet inte... jag har ju läst om många som fått fläckiga byxor... har jag rätt att byta till andra byxor?? det blir ju 25 kr dyrare men det betalar jag ju såklart.

• Liten Mini

Åååhhh, den jackan blev jag störtkär i. Hur är småfolk i sina storlekar? Små, stora, lagom?
    Det fanns ju t-shirtar i samma underbara tryck. Vill ha!

• Buttelina
    lottizm skrev 2011-05-11 19:53:02 följande:
    nu fick jag svar från Babyshop att det inte var något återkommande problem med byxorna och att de gärna skickar ett par nya...men jag vet inte... jag har ju läst om många som fått fläckiga byxor... har jag rätt att byta till andra byxor?? det blir ju 25 kr dyrare men det betalar jag ju såklart.
    varför blir det 25kr dyrare? de ska betala allt. det ÄR ett återkommande problem.
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • lottizm
    Buttelina skrev 2011-05-17 00:26:03 följande:
    varför blir det 25kr dyrare? de ska betala allt. det ÄR ett återkommande problem.
    nej jag menade om jag skulle byta mot en annan modell, harem kostar ju 375 och övriga 399. fick hem ett nytt par igår som också hade fläckar... inte alls lika mycket men de syns ändå. jag mailade och frågade om man kan reklamera även efter tvätt för jag behåller gärna byxorna om fläckarna går bort, men inte annars såklart. gud så stönigt med såna här problem...
  • lillronya
    lottizm skrev 2011-05-17 07:13:19 följande:
    nej jag menade om jag skulle byta mot en annan modell, harem kostar ju 375 och övriga 399. fick hem ett nytt par igår som också hade fläckar... inte alls lika mycket men de syns ändå. jag mailade och frågade om man kan reklamera även efter tvätt för jag behåller gärna byxorna om fläckarna går bort, men inte annars såklart. gud så stönigt med såna här problem...
    Våra harems var fulla av mörka fläckar men det gick bort i tvätten alltihop.
    Så gillar du byxorna s¨tycker jag du ska behålla de.
    Skulle det inte gå bort måste du ju få reklamera de ändå.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio > www.femsmahjartan.blogspot.com <
  • x karin76

Nån som vet något om denna säljare som säljer en massa NS? Tycker det verkar lite misstänkt likt en bedragare.. http://www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr=802814

Någon med 1 i omdöme (enbart affärer från en säljare tidigare) säljer massor med nya NOVA STAR plagg, alla bilder är snodda från webshoppar.

Får hoppas ingen råkar illa ut, mailade Tradera och bad dem titta på det..

# Jack 2007 # Cleo 2009 # Länk, se min sida.
  • backi2008
    x karin76 skrev 2011-05-29 10:57:41 följande:
    Nån som vet något om denna säljare som säljer en massa NS? Tycker det verkar lite misstänkt likt en bedragare.. www.tradera.com/listing.mvc/itemlisting?ftgnr...

Någon med 1 i omdöme (enbart affärer från en säljare tidigare) säljer massor med nya NOVA STAR plagg, alla bilder är snodda från webshoppar.

Får hoppas ingen råkar illa ut, mailade Tradera och bad dem titta på det..
    Hade ett par shorts i minnes men blir mycket skepptisk nu. Skriv gärna vad du får för svar. Ska nog maila säljaren oxå.
    Emil min solstråle
  • mina4änglar

För er NS-tokiga: 

www.guppi.se

TOTAL UTFÖRSÄLJNING!!!
    Gäller ALLT i butiken -->
    Nova Star 30%, Didriksons 40%, alla övriga märken 50% rabatt!!

inte min butik!

Svar på tråden Nova Star-tråden 6