Inlägg från: linaenn |Visa alla inlägg
  • linaenn

Bugaboo-tråd nr 21

Pepparkaksdeg skrev 2010-03-27 14:51:57 följande:
    Ehhh,jo det är en rätt vesäntlig skillnad på de som tillverkas nu!De som tillverkas nu har en gummipackning vid handtaget som bara går att byta ut om handtaget skulle börja glida.
    Från och med när gäller detta? Låter ju som en bra förbättring i så fall, ifall man har otur att handtaget skulle börja glida...
  • linaenn

Om man inte vill köpa ett helt toppset till Cam utan enbart en suflett, finns det då någon nätbutik som säljer detta? Kollade precis Kidzshoppen men de verkade inte ha enbart sufletter...

• linaenn

En fråga om sittdelstyget, vad tycker ni är bäst på sommaren - canvas eller fleece? Jag tänker på om fleece blir mycket varmt för barnet på sommaren?

Och är det någon som har Paul Frank Skurvey till en brun Cam-bas som har lust att lägga upp bild i bildtråden?

* August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • linaenn
    linaenn skrev 2010-05-16 15:22:32 följande:
    En fråga om sittdelstyget, vad tycker ni är bäst på sommaren - canvas eller fleece? Jag tänker på om fleece blir mycket varmt för barnet på sommaren?Och är det någon som har Paul Frank Skurvey till en brun Cam-bas som har lust att lägga upp bild i bildtråden?
    Puffar upp mina frågor.
  • linaenn
    MissEllie skrev 2010-06-12 08:45:55 följande:
    Hej,

Jag hoppar in och lånar tråden lite och hoppas att det är okej. Vi ska beställa en Bugaboo Cameleon till vår kommande bebis och jag är så förälskad i vagnen. Har gått på hela försäljningstricket med terränghjul och annat

MEN vi har ett problem, jag och sambon kan inte enas om färg. Vi vet inte vad det blir för kön på bebisen och jag resonerar som så att man kan köpa nytt topptyg om man tröttnar.

Så, min fråga till Er är: Vilken färg har ni och är ni nöjda?
    Jag håller med Stargirl. Brun bas är supersnyggt, det har jag. Och så har jag brun top och PF Skurvy-top. Och en offwhite suflett. Just nu har jag på offwhite suflett och liggdelslocket från Skurvy. Supersnyggt. Finns bild i min blogg.
  • linaenn
    Hhelena skrev 2010-06-17 19:39:14 följande:
    Det är stor skillnad. Googla så ser du!
    Ok, har ingen Bee själv utan en kompis som var fundersam. Då ska jag be henne googla.
  • linaenn
    Supersmurfen skrev 2010-07-12 13:55:38 följande:
    Vad har ni valt för färg på vagnarna ni beställt / har köpt / har hemma?
    Jag har brun liggdelsbas och offwhite suflett just nu. Till hösten blir det PF Skurvy top till sittdelen, och så helbrunt till vintern igen precis som nu i vintras. Är lite sugen på en extra sittdelsbas så småningom. Vad tror ni om orange? Skulle det passa ihop med de toppar jag har hemma? Orange och brunt passar ju superfint, har en orange åkpåse nämligen.
  • linaenn

Har precis bytt till sittdelen (sonen är 5 månader och 1 vecka) och undrar nu om sittplattan går till sig efter att bebisen suttit i vagnen några gånger? Tycker som inte att jag får ner den helt och hållet...

Bra tips om 7 AM-åkpåsen, kan nog behövas nåt varmare än Buggans egna till vintern när det blir riktigt kallt (bor uppe i norr) så den ska jag kolla in senare!

• linaenn
    Fröken Småland skrev 2010-08-22 08:31:13 följande:
    Låt oss nu inte förstöra Bugaboo-tråden och förvandla den till en amma-eller-inte-amma-offentligt-tråd. Det var ett schysst tips på en schysst produkt som inte passar alla. Punkt.

Snart är det september och det vet alla Bugaboo-lovers vad det betyder!!! *hoppar upp och ner av spänning inför Köln-mässa
    Fröken Småland skrev 2010-08-22 08:31:13 följande:
    Låt oss nu inte förstöra Bugaboo-tråden och förvandla den till en amma-eller-inte-amma-offentligt-tråd. Det var ett schysst tips på en schysst produkt som inte passar alla. Punkt.

Snart är det september och det vet alla Bugaboo-lovers vad det betyder!!! *hoppar upp och ner av spänning inför Köln-mässan*
    Är det nu de kommer visa den ev. syskonvagnen? Låter mycket spännande isf tycker jag. Undrar vad den kommer ligga på för pris när den kommer....

Och angående filten, jag har en kompis som har den och tycker den är jättebra som tiilbehör till Buggan. Hon använder den tex för att skärma av solljus osv. Jag skulle lätt kunna köpa en sån jag också om den fanns i lite fler färger.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21