-
ja min son blir också tokig om han inte ser ut, jag tänkte t ex på när han sover i vagnen och man är ute på promenad. annars tror inte jag heller att nåt sånt funkar för oss.AnPa skrev 2011-04-23 11:13:24 följande:Linaenn: jag ser att våra söner är ungefär lika gamla (v är född 24/2 -2010) och han skulle aldrig vilja ligga bakom ett sånt där skynke. Men det kanske beror på hur de är, V vill gärna se saker omkring sig och bli typ tokig bara sufletten är uppfälld. -
Tycker de nya Missoni-topparna är supersnygga!!
Båda två faktiskt, även om den till Bee är snäppet vassare.
-
grattis!Joddan skrev 2011-04-30 08:52:22 följande:OT
Nu är LILY här. Oerhört snabb förlossning kom hon 4.32 imorse, startade vid 2 tiden. Knubbig och go!
-
Jodå du får byta, jag köpte en sandsuflett förra året men ångrade mig när den kom kom bytte till en offwhite istället. Det var inga som helst problem, bara att skicka tillbaks. Jag fick stå för portot tillbaks till dem bara har jag för mig. Sen kom den nya sufletten ett par dagar senare.3småttingar skrev 2011-06-17 22:52:27 följande:Jag köpte ett rosa parasoll från Kidzshop men såg sen att de fanns gult efter ett tips :) Men kidzshop tillämpar inte öppet köp vilket innebär att man inte får byta heller va?! :( -
Åh, jag är så ruggigt sugen på en Donkey så ni förstår inte!!! Och det blir inte bättre av alla snygga bilder här.

-
Ja, en terrängvagn hoppas jag på! Stora svängbara hjul, vore lovely.

-
Vad var det för medel man kunde använda på de vita plastdetaljerna för att de ska bli skinande rena igen? Jag håller på med uppfräschning av Camen, har tvättat topptygen idag och nu ska chassit och hjulen få sig en omgång. Ikväll tvättar jag nog basen och varukorgen också. Är första gången jag tvättar bas och varukorg, men man skulle plocka ur skummet, plattan och bottenplattan som jag förstått det. Och i övrigt tvätta som vanligt, dvs i 30 grader utan sköljmedel. Blir spännande det här...

-
Tack! Och det var väldigt viktigt att man bara tog på de vita delarna ellerhur?AnPa skrev 2011-07-24 18:17:35 följande:Linaenn: Autosol! Fantastisk är den
glöm inte silikonspray!
Silikonspray är super, det har vi använt då och då redan från början när vi blev med Bugaboo. Hur bra som helst!
-
Försökte plocka ur bottenplattan ur varukorgen förresten men den sitter som berget. Vet inte om jag vågar vålda, för det känns inte som att jag kommer få tillbaks den sen efter tvätten...?
-
ja jag såg det, ska testa bända i ena hörnet då. men man får alltså tillbaks den sen?modestyclara skrev 2011-07-24 19:06:52 följande:det är ju lite övervik av tyg runt om den -försök att bända loss i ena änden först...
nu skiner i alla fall chassit och hjulen, så när som på de vita detaljerna. ska handla autosol imorgon.