Inlägg från: linaenn |Visa alla inlägg
  • linaenn

Bugaboo-tråd nr 21

Loppan77 skrev 2011-02-23 09:41:08 följande:
    Hejsan!
    Är nybliven bugaboo ägare och funderar lite på hur ni andra gjort då era kottar börjat bli så stora att man växlar lite mellan ligg och sittdel. Har ni köpt till en extra ram att montera sittdelen på eller har ni bara växlat sitt och liggdelen på ramen efter behov?
    Har Bf i April så det kommer ju inte vara aktuellt ännu men tänkte om man skulle köpa till en extra ram?
    När vi väl började använda sittdelen så packade vi undan liggdelen helt och hållet (sonen var 5 månader då). Sittdelen går ju att fälla ner i liggläge så vi såg ingen anledning till att byta mellan sitt- och liggdel.
    * August 100217 * www.i-fokus.se/blogg *
  • linaenn
    Tant Pruselius skrev 2011-03-09 12:53:50 följande:
    nu finns det en lillasyster att stoppa i camen BabyHjärta
    loppan föddes igår, lovely!
    grattis!!
  • linaenn
    jean1 skrev 2011-03-16 16:07:34 följande:
    I veckan fick vi hem en ny åkpåse till vagnen (Cam), den nya modellen. Är det bara jag som känner att den gamla ändå hade liiite bättre passform, denna känns lite vid och lång nertill, liksom fladdrigare? Men gillar att den är mer ombonad upptill istället. Fördelen med denna är väl att den är bra när barnet är längre men jag tror jag måste vänja mig lite vid den ett tag till .
    åh kul! vad blev det för färg?
  • linaenn
    jean1 skrev 2011-03-17 20:27:18 följande:
    Det blev en grå, säkert kort , passar till basen och vilken färg man än vill ha på sufletten, som snart är rooosa !
    äntligen rosa!!!
  • linaenn

åh thj! super med många fina bilder! den gröna var ju superfin!!! och den orangea! nu blev jag kär...

• linaenn

såg en cameleon med en knallröd ståbräda igår, är det någon som kan tänkas veta vad det är för märke som har ståbrädor i olika färger/andra färger än svart? jag kunde inte kolla på nära håll eftersom jag satt på jobbet när personen och vagnen gick förbi. blev nyfiken iaf... två minuter senare gick det även förbi en emmaljunga med samma ståbräda, så det måste ju vara någon universal/vanlig variant.

• linaenn
    thj skrev 2011-04-05 09:02:39 följande:
    Hej :)
    Gissar på att det är en buggyboard de finns i många olika färger och passar de flesta vagnar :)
    aha, jättetack för ditt svar!! då ska jag kolla upp den brädan när det är dags för syskon.
  • linaenn

jag var och klämde på de nya färgerna i butik idag. är ännu mer kär i den gröna nu... den lila var också riktigt fin! ojojoj, men jag måste hålla på plånboken. finns inte utrymme för ännu ett topset tyvärr. tror jag får hålla tillgodo med min pf skurvy och offwhite i vår och sommar istället...

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 21